The price is right? Guidelines for pricing to enhance profitability
برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید
راهنمای قیمت گذاری برای افزایش سود آوری
چکیده
قیمت گذاری یکی از عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی است. این کار نیاز به سرمایه گذاری های قابل توجه و یا منابع بسیار ندارد و می تواند در دسترس ترین اهرم برای مدیریت سود آوری باشد. حتی نوسانات جزئی در قیمت گذاری می تواند تاثیر قابل توجهی هم در درآمد و هم در سودآوری داشته باشد. به این ترتیب، عدم برنامه ریزی دقیق در قیمت گذاری، هدر دادن یک فرصت است. با استفاده از این پیش زمینه، ما دقت در قیمت گذاری را موردی به منظور افزایش سودآوری می دانیم. از آنجا که مصرف کنندگان در اولویت های خود، انگیزه ها، و میل به صرف هزینه متفاوت هستند، آنها با توجه به تاکید خود بر تصمیم خرید، درجات مختلفی از اهمیت را برای قیمت اختصاص می دهند. ما استدلال می کنیم که قیمت گذاری تبدیل به تمرینی خلاق در ریاضی و اقتصاد رفتاری شده است و شرکت ها باید بر سود خود متمرکز شوند. ما همچنین یک سری از دستورالعمل ها برای ایجاد قیمت های پایه موثر، ارائه کرده و سپس به اصلاح آنها برای افزایش سودآوری می پردازیم. در نهایت، نظارت بر قیمت ها در سطح معامله کسری سود را کاهش داده و منجر به افزایش بیشتر خط پایین سود می شود.
کلید واژه ها: قیمت گذاری – سودآوری - استراتژی قیمت گذاری - تحقیق قیمت گذاری - قیمت پایه - اصلاح قیمت – قیمت تراکنش
نوع فایل: word صفحات ترجمه: 23 سال: 2011 قیمت: 9000 تومان