Review of the Impact of Vehicle-to-Grid Technologies on Distribution Systems and Utility Interfaces
برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید
مروری بر تکنولوژی های خودرو متصل به شبکه در سیستم های توزیع و واسط های انرژی
چکیده
خودروهای با قابلیت شارژ برقی می توانند رفتاری به مانند بارها، انرژی توزیع شده یا منبع توان داشته باشند به مفهومی که به اتصال خودرو متصل به شبکه معروف است. این مقاله مروری می کند بر وضعیت فعلی و تاثیر پیاده سازی تکنولوژی های خودروهای متصل به شبکه در سیستم های توزیع شده، الزامات، منافع، چالش ها و استراتژی هایی برای واسط های V2G خودروها و ناوگان های نقلیه ی صنعتی. مفهوم خودرو متصل به شبکه (V2G) می تواند عملکرد شبکه ی الکتریسیته را در زمینه هایی نظیر بهره وری، پایداری و قابلیت اطمینان بهبود ببخشد. یک خودرو V2G توانمند از توان راکتیو پشتیبانی، تنظیم توان اکتیو، ردگیری منابع انرژی تجدیدپذیر متغیر، توازن بار و فیلترینگ هارمونیک فعلی پشتیبانی می کند. این تکنولوژی ها می توانند خدمات جانبی نظیر کنترل ولتاژ و فرکانس و ذخیره ی چرخان را ممکن سازند. هزینه های V2G شامل تضعیف باطری، نیاز به ارتباط گسترده بین خودروها و شبکه، تاثیرات بر تجهیزات توزیع، تغییرات واقعی زیرساخت و موانع اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و فنی می شوند. اگرچه عملیات V2G می تواند ماندگاری باطری های خودرو را کاهش دهد، پروژه هایی در دسترس است تا این روند برای مالکان خودروها و اپراتورهای شبکه اقتصادی تر شود. مولفه ها و تکنولوژی های جریان توان یک سویه و دو سویه ی سیستم های V2G، ساختارهای فردی و تجمعی و دفعات شارژ و تخلیه ی شارژ و استراتژی ها بیان می شوند. موفقیت ایده ی V2G به استانداردسازی الزامات و تصمیمات زیرساخت، تکنولوژی باطری و زمانبندی موثر و هوشمند زیرساخت های محدود شده ی شارژ سریع بستگی دارد. یک زیرساخت شارژ و تخلیه باید به خدمت گرفته شود. مزایای اقتصادی تکنولوژی های V2G به تجمع خودرو و تعداد دفعات و استراتژی های شارژ و تخلیه بستگی دارد. این مزایا توجه اپراتورهای شبکه و مالکان خودرو را در آینده به خود جلب خواهد کرد.
واژگان شاخص- از هم پاشیدگی باطری، زیرساخت شارژ، سیستم توزیع، اپراتور شبکه، شبکه متصل به خودرو (G2V)، خودروهای برقی قابل شارژ (PEVها)، تنظیم، شارژ هوشمند، جریان توان یک سویه و دو سویه، واسط های انرژی، خودرو متصل به شبکه (V2G)
مقدمه
با توجه به مسائل محیطی و آب و هوایی و قوانین و مقررات وضع شده، افزایش هزینه های انرژی، نگرانی های موجود پیرامون امنیت انرژی و ذخائر انرژی فسیلی و رشد روز افزون انتظارات مصرف کننده، خودروهای برقی و ترکیبی قابل شارژ (PEVها) در سطح جهان ظاهر می شوند. حتی با وجود آنکه این خودروها مورد پذیرش عمومی واقع نشده اند، که تا حدودی به سبب محدودیت های تکنولوژیک، موانع اجتماعی و هزینه های بیشتر در مقایسه با خودروهای احتراقی متعارف می باشد، بر اساس انتظارات معمول، تا سال 2020 شاهد افزایش استفاده از این خودروها تا بیشتر از 35% خواهیم بود.
نوع فایل: word صفحات ترجمه: 19 سال: 2013 قیمت: 10000 تومان
کد مقاله: 2558
از هم پاشیدگی باطری، زیرساخت شارژ، سیستم توزیع، اپراتور شبکه، شبکه متصل به خودرو ، خودروهای برقی قابل شارژ (PEVها)، تنظیم، شارژ هوشمند، جریان توان یک سویه و دو سویه، واسط های انرژی، خودرو متصل به شبکه ، مقاله انگلیسی V2G با ترجمه، مقاله ترجمه شده V2G، مقاله با ترجمه V2G، شبیه سازی مقالات برق، مقاله برق با شبیه سازی، مقاله ترجمه شده برق قدرت، مقاله شبیه سازی شده برق قدرت 2014، مقاله برق قدرت 2015، مقاله انگلیسی برق با ترجمه و شبیه سازی، پاورپوینت تخصصی برق، مقاله انگلیسی G2V، مقاله لاتین V2G با ترجمه، مقاله و ترجمه G2V، ترجمه مقاله برق قدرت انگلیسی، مقاله لاتین خودروی متصل به شبکه با ترجمه، مقاله انگلیسی خودرو متصل به شبکه، خودرو متصل به شبکه، مقاله لاتین برق خودرو، مقاله لاتین خودروی برقی، خودروی برق، خودروی برق با ترجمه، خودرو برقی با ترجمه، ترجمه مقاله خودرو برق، مقاله انگلیسی خودرو برقی، خودروهای برقی قابل شارژ، مقاله خودرو برقی قابل شارژ،ءمقاله لاتین خودرو برقی قابل شارژ