هدف - هدف نویسندگان در مقاله حاضر، مطالعه رابطه بین وابستگی های سازمانی و وفاداری با تحلیل نقش شناسائی با سازمان و رضایت در این ارتباط می باشد.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - تاثیرات وابستگی های سازمانی بر وفاداری -ثبات-مصرف کنندگان از طریق یک مدل معادلاتی ساختاری برای یک نمونه 781 نفری از کاربران خدمات مالی آزمایش شد.
یافته ها – نتایج این مقاله ، ارزش تخصص تجاری(CE) را به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده رضایت و درک مصرف کننده از ارائه دهنده خدمات مالی آنها تایید می نماید. علاوه بر این، مسئولیت اجتماعی شرکت-سازمان- (CSR) در ایجاد درک مصرف کننده از شرکت سهیم است که به طور مثبت با رضایت نیز در ارتباط می باشد. بنابراین رضایت در صنعت مالی به عنوان پاسخ موثر و شناختی مصرف کننده ارائه می شود که نهایتا همراه با درک ، ثبات نگرشی یک مصرف کننده به تامین کننده را تعیین می نماید.
کلمات کلیدی : وابستگی های سازمانی، تخصص تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت ، درک و شناسایی شرکت-مصرف کننده، رضایت، وفاداری، رفتار مصرف کننده
نوع فایل: word صفحات ترجمه: 21 سال: 2013 قیمت: 5000تومان