مقالات ترجمه شده بازاریابی
◄بازارگرایی و برندگرایی- از جایگزین ها تا هم افزایی
◄اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی
◄آیا هنجارهای ارتباطی در روابط بین مصرف کننده- برند اهمیت دارند؟
◄آمیخته بازایابی اسلامی-عوامل تعیین کننده
◄تأثیرات مربوط به برند و موقعیت در کشش تقاضا
◄ارزش برند های دارای برچسب خصوصی برای مصرف کنندگان ایالات متحده: یک ارزیابی موضوعی و عینی
◄بهتر بودن در مقابل متمایز بودن: تمایز، رقابت و استراتژی های قیمت در صنعت هتلداری اسپانیا
◄نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در انتخاب مشتری
◄نگرش نسبت به آگهی ویروسی: گسترش مدل های تبلیغات سنتی به تبلیغات تعاملی
◄نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
◄مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمد
◄چرا سیستم اتوماسیون نیروی فروش من با شکست مواجه می شود؟
◄
◄
◄
◄
◄
◄
◄
◄
نحوه دریافت فایل ترجمه مقالات
ابتدا فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی را به رایگان دانلود کنید یا از ما بخواهید که فایل لاتین مقاله یا مقالات را برای شما ارسال کنیم
در صورت تمایل به دریافت فایل ترجمه مقاله وجه مربوطه را به یکی از روش های زیر واریز کنید:
شماره کارت ملی ← 6037991441457060
شماره حساب ملی ← 0108344677004
شماره کارت ملت ← 6104337103705404
شماره حساب ملت ← 4324044442
کلیه ی حساب های فوق به نام امان الله ناظری تهرودی> می باشد
پس از واریز وجه مربوطه به ما اطلاع دهید. از طریق پیامک (09128451668)، تماس (09128451668) یا ایمیل (aman.nazeri@yahoo.com) اطلاعی حاوی این مشخصات را برای ما بفرستید:
اگر از طریق هر کدام از شماره کارت های مذکور اقدام می کنید: شماره ارجاع یا چهار شماره آخر کارت خود و زمان واریز وجه + کد مقاله مورد نظر + ایمیل خودتان
اگر از طریق هر کدام از شماره حساب های مذکور اقدام می کنید: شماره پیگیری درج شده بر روی فیش واریزی و زمان واریز وجه + کد مقاله مورد نظر + ایمیل خودتان
همچنین می توانید جهت تسریع در دریافت محصول مورد نظر خود یا جهت دریافت هر گونه مشاوره تماس بگیرید