More than words: Social networks’ text mining for consumer brand sentiments
برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید
بیشتر از کلمات: متن کاوی شبکه های اجتماعی برای احساسات و تمایلات مصرف کننده برند
چکیده
وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به تازگی به منبع ارزشمندی برای کاوش احساسات در زمینه هایی گوناگونی نظیر مدیریت ارتباط با مشتری، پیگیری افکار عمومی و فیلترینگ متن تبدیل شده اند. در حقیقت، معلوم شده است که دانش بدست امده از شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک برای شرکت های تحقیقاتی بازاریابی، سازمان های افکار عمومی و دیگر واحدهای متن کاوی بسیار ارزشمند است. با وجود این، متن های وب بر اساس میزان نویز و اختلالی که ایجاد می کنند مشکلات قابل توجهی هم در سطوح لغوی و هم در سطوح نحوی را به نمایش می گذارند. در این تحقیق ، ما از یک نمونه تصادفی متشکل از 3516 توئیت برای ارزیابی احساس مشتریان نسبت به برندهای شناخته شدده ای چون Nokia، T-Mobile، IBM، KLM و DHL استفاده کردیم. ما از یک واژه نامه ی تخصصی از پیش تعریف شده ای شامل 6800 صفت با جهت گیری شناخته شده به سمت پیشبرد تجزیه و تحلیل استفاده کردیم. نتایجمان نشان دهنده ی احساس مثبت مشتری نسبت به چندین برند معروف بود. با استفاده از روش شناسی کیفی و کمی برای تجزیه و تحلیل توئیت های برندها، این بررسی بر وسعت و عمق بحث بر سر نگرش ها نسبت به برندهای بین المللی می افزاید.
نوع فایل: word صفحات ترجمه:20 سال: 2013 قیمت: 40000 تومان