ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Universal Secure Error-Correcting Schemes for

Network Coding

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

طرح جهانی تصحیح خطای امن برای رمزگذاری شبکه

 

چکیده- این مقاله به بررسی مشکل تامین امنیت درسیستم رمزگذاری شبکه خطی در برابر رقیب هم در استراق سمع و هم در ایجاد پارازیت ، می پردازد. فرض بر این است که این شبکه n بسته را از منبع برای هر گیرنده انتقال می دهد و این رقیب اجازه استراق سمع در μ لینک انتخاب شده به دلخواه را می دهد و نیز به میزان t بسته خطا وارد شبکه می کند. هدف این سیستم دستیابی به ارتباطات خطای صفر است که امنیت نظری اطلاعات در برابر رقیب است.علاوه بر این، این هدف باید در مد جهانی از شبکه حاصل شود، به عنوان مثال، بدون در نظر گرفتن توپولوژی و یا کد زیربنایی شبکه .حد بالا درنرخ دست یافتنی تحت این شرایط  با  - بسته های T-µ-n2 در مخابره - نشان داده شده است.طرح پیشنهاد شده برای هر n و هر اندازه میدان q ، بسته ای با طول m در حداقل n نشانه ایجاد کرده است و می تواند به این ماکزیمم دست یابد.این طرح بر اساس کدهای معیار بر اساس رتبه است و رمزگذاری و رمزگشایی با پیچیدگی پایین را می پذیرد. علاوه بر این، این طرح در مفهوم طول مورد نیاز بسته ،طرحی بهینه است زیرا این طول کوچک ترین مقدارممکن در میان طرح های جهانی است که به نرخ حداکثر دست می یابند.

 

 

2- مقدمه

 

 

شبکه پیاده سازی رمزگذاری شبکه خطی برای چند بخش و بطور همزمان را در نظر بگیرید [1]. این شبکه ممکن است به مورد دو نوع از حملات قرار گیرد: یک کاربر مخرب به منظور مختل کردن ارتباطات بسته های خراب را به شبکه وارد می کند. استراق سمع کننده غیر مجاز از ارسال بسته جلوگیری می کند تا اطلاعات را تا حد امکان در مورد پیام های مخابره شده ، کسب کند. ترکیب خطی انجام شده توسط برنامه نویسی شبکه ، چالش هایی  را  برای طرح رمزگذاری  در هر دو سناریو،  ارائه می دهد و انگیزه تحقیقات قابل توجهی را ایجاد کرده است.

 

 

 

این مقاله مشکل حملات فوق الذکر را  درالگوی جهانی بررسی می کند، به عنوان مثال، به روشی کاملا مستقل از توپولوژی شبکه وکد خاص شبکه. این این موضوع مزیت ایجاد طرح هایی را دارد که با رمزگذاری غیرمنسجم (تصادفی) شبکه سازگار می باشند.همچنین، ما با دقت بر الزامات احتمال خطای صفر و نشت صفر اطلاعات تمرکز می کنیم. به عنوان مثال، امنیت و اعتبار کامل ارتباطات  (درمفهوم اطلاعات نظری). بسیاری از کارهای قبلی در مورد این مشکل در رابطه با موارد خاصی است که فقط کنترل خطا و یا امنیت مورد نیاز است.فرضیه تقسیم بندی میان این آثار به محدودیت m طول بسته اشاره می کند. برای سیستمی که نیاز است تحت هرطول بسته کار کند(به خصوص m=1 ) ، مشکل کنترل خطا به طور فشرده در ]3 [ -]5[ بحث شده است(مراجع ان را ببینید) و در ]6[ -]8[ به مشکل امنیت توجه زیادی شده است.در همه این آثار ، راه حل های پیشنهاد شده نیاز به دانش رمزگذاری شبکه ، دارد و بنابراین جهانی نیستند.از طرف دیگر طرح های جهانی برای مواردی که m باید به اندازه ی کافی بزرگ باشد ،ارائه شده است. این روشی است که در ]9[ و]10[ برای کنترل خطا و در ]11[ برای امنیت در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:11        سال: 2010       قیمت: 20000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5146

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 


 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


 

 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی