ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Energy production from tidal currents in an estuary: A comparative study of floating and bottom-fixed turbines

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

تولید انرژی از جریان های جزر و مد در مدخل دهانه رودخانه: مطالعه ی مقایسه ای توربین های شناور و توربین های با پایه ثابت

 

 

 

چکیده

 

 

در یک پروژه جریان جزر و مد ، انتخاب مناسب ترین دستگاه از اهمیت شایانی برخوردار می باشد. هدف از این کار بررسی تفاوت های موجود بین دو محل جزر و مد ، یکی با شناور TSTs ( توربین های جریان جزر و مد)، و دیگری با پایه ثابت TSTs ، از لحاظ عملکرد سالانه و تنوع ماهانه ی آن می باشد. این تحقیق در نظر دارد شرایط عملیاتی واقعی در یک مطالعه ی موردی را به انجام رساند: ریا دو اورتیگرا ( اسپانیا)، یه دره رودخانه ای غرق شده که یکی از  نوید بخش ترین پایگاه های   بهره برداری انرژی جریان جزر و مد در شبه جزیره ابیریا  به شمار می رود. یک مدل عددی سه بعدی با وضوح بالا ، برای شبیه سازی هیدرودینامیک ریو در طول یک سال تمام ، یا با توربین شناور یا با  ثابت به کار گرفته شد، و بر این اساس ، گویا ترین پارامتر های عملکرد  را تعیین می نماید.  در هر دو  نیروگاه شاهد ظهور تفاوتهای چشمگیری هستیم:  این تفاوت ها تا حد زیادی بخاطر تنوع عمودی در سرعت جریان می باشد ، که با بسیاری از سایت های  مورد علاقه در بهره برداری انرژی جریان جزر و مد از  قبیل ریو دو اورتیگوریا  مرتبط می باشد. در نهایت، تغییرات مربوطه ، در عملکرد داخلی سالانه مشخص گردید که باید در ابعاد نیرو گاه ایجاد شود.

 

 

 مقدمه

 

 

 

در اواخر دهه ی 90، فشار اجتماعی پدیدار گشت که مدعی  تولید مدل و استفاده ی  انرژی پایدار و جدید بود. این امر همراه با سیاست های مهار انتشار گازهای گلخانه ای  و تحقق این موضوع که مدل انرژی کنونی ، با سوخت های فسیلی در هسته خود، لزوما از زمان محدودی برخوردار می باشند، منجر گردید تا  در حال حاضر ، شرکت ها و دولت ها در سراسر دنیا به شدت روی توسعه و استفاده ی کارآمد منابع انرژی تجدید پذیر و جدید کار کنند.

 

 

 

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:20        سال: 2014       قیمت: 30000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5124

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 


 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


 

 
 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی