ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Power System Dynamic State Estimation With Synchronized Phasor Measurements

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

  ماشین های الکتریکی جدید با استاتورِ PM تحریک مجزا  

         
 

 

 

 

Z. Q. Zhu, Fellow, IEEE, Z. Z. Wu, D. J. Evans, and W. Q. Chu
گروه الکترونیک و مهندسی برق، دانشگاه شفیلد، شفیلد S1 3JD، انگلستان

 


چکیده

در این مقاله، ماشین های الکتریکی جدید دارای استاتور تحریک مجزا با یک آهنربای دائم (PM) ، بر اساس یک ماشین PM  شار برگشتی  (FR)، یعنی براساس ماشین FRPM، اما با استاتور تقسیم شده‌ (PS)، پیشنهاد شده است. متفاوت از ماشین آلات FRPM  معمولی با استاتور تک، ماشین آلات PS-FRPM  دو استاتور با PM های سوار بر یک استاتور دارند و سیم پیچ آرمیچر در استاتور دیگری قرار گرفته است. این مقاله به بررسی عملکرد الکترومغناطیسی ماشین آلات PS-FRPM  با استاتور/ روتورِ  12/10، 12/11، 12/13و یا 12/14  قطبی همراه با اعمال پارامترهای تاثیرگذار، می پردازد. ویژگی گشتاور ماشین آلات PS-FRPM  به صورت جزئی با ماشین آلات FRPM معمولی مبنی بر طرح بهینه جهانی، مقایسه شده است، و نشان می دهد که ماشین آلات PS-FRPM  به طور کلی هنگامی که PM ها ضخیم تر هستند و تراکم گشتاوری بزرگتر از  56٪ نشان می دهند، می توانند گشتاور بیشتری تولید کنند، که بالاتر از ماشین هایFRPM  است.  حتی در مقایسه با وقتی که تحت PM  با حجم یکسان هستند، ماشین آلات PS-FRPM  پیشنهادی می توانند با توجه به استفاده بهتر از فضای درونی، گشتاور بزرگتری تولید کنند.  اعتبار بررسی‌ها با المان‌های محدود و نتایج تجربی است.    

اصطلاحات رایج : شار برگشتی، استاتور تقسیم شده، آهنربای دائم، سطح نصب، تراکم گشتاور.

 

 

 

 

 

 

مقدمه
به لطف پیشرفت مواد آهنربای دائم (PM) ، ماشین های الکتریکی مجهز به PM، به علت حذف تلفات مس، راندمان بالاتر و تراکم گشتاور بالاتری نشان دادند؛ به ویژه هنگامی که PMهایی با تولید انرژی بیشتر، مانند NdFeB، استفاده شد.      
در مقایسه با ماشین آلات روتور PM  بدون جاروبک که در آنها PMها در روتور قرار دارند، ماشین آلات استاتور PMبدون جاروبک کهPM  هایی در استاتور دارند؛ مزایایی مانند مدیریت آسان دمایPM   و همچنین سادگی ساختار و روتوری قوی دارند.  با این حال، ماشین آلات استاتور  PMنیز اشکالاتی دارند.  یکی از اشکالات آن چالش‌های تولید است. برای ماشین های PM شار اریب، و شار تغییر یافته، و دو جهته، با PMهایی در یوغ استاتور و یا بین دندانه های استاتور؛ هسته‌ی استاتور شان یک قطعه نیست، بلکه شامل چند قطعه است.  از این رو، ساخت و مونتاژ آن مشکل تر است.  نیروی دافعه بزرگ بین PMهای مجاور باعث می شود مونتاژ آنها بیشتر چالش برانگیز باشد.  برای ماشین‌های PM شار برگشتی(FRPM) ، هر چند ساخت هسته استاتور آسانتر است، اما سوار کردن PMها بر روی سطوح دندانه، با توجه به نیروی دافعه بین PMهای مجاور با قطب یکسان، مشکل است؛ همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است.  از همه مهمتر، در تمام ماشین آلات استاتورPM، PM ها و سیم پیچ آرمیچر واقع در استاتور هستند.  قرار گیری PMها در استاتور، وقتی که قطر فاصله هوایی نیز فیکس شده،  باعث کاهش ناحیه اسلات (slot) برای سیم پیچ‌های آرمیچر می شود. از این رو، تراکم گشتاور ممکن است به خطر بیافتد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:20        سال: 2014       قیمت: 30000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5116

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 


 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


 

 
 
دانلود رایگان مقاله لاتین انرژی موج با ترجمه، انرژی موج با ترجمه، اروپای غربی، شمال غرب اروپا، مقاله انگلیسی برق قدرت با ترجمه، مقاله انرژی نو با ترجمه آماده، ترجمه تخصصی مقالات برق قدرت، ترجمه آماده، پروژه برق، کارشناسی ارشد، کارشناسی، دکتری، انرژی حاصل از موج، انرژی تجدیدپذیر، جریان جذر و مدی، دانلود مقاله انگلیسی معماری سرویس گرا با ترجمه آماده، مقاله معماری سرویس گرا، معماری سرویس گرا، معماری خدمت گرا، دانلود مقاله معماری سرویس گرا با ترجمه آماده 2014، معماری سرویس گرا با ترجمه آماده 2015، دانلود مقاله با ترجمه معماری کامپیوتر، مقاله معماری کامپیوتر با ترجمه آماده، سیستم مبتنی بر عامل، مبتنی بر کارگذار، مقاله کامپیوتر با ترجمه، مقاله سخت افزار با ترجمه فارسی، معماری، کامپیوتر، خدمت گرا، مقاله معماری خدمت گرا با ترجمه، یادگیری نظارت شده با ترجمه، یادگیری نظارت شده، یادگیری تحت نظارت، مقاله کوادرات مستقیم با ترجمه، مقاله موتور القایی با ترجمه، الکترونیک قدرت با ترجمه، الکترونیک، ترجمه مقالات برق قدرت، مدلسازی بار القایی، موتور القایی، گشتاور، شار، سرعت، الکترونیک، مدلسازی کوادرات مستقیم، موتورهای القایی سه فاز، متلب، مطلب، سیمولینک، شبیه سازی، مقاله برق با شبیه سازی، برق قدرت با شبیه سازی، شبیه سازی شده، تخمین حالت پویا، برنامه نویسی ریاضیاتی، مانیتورینگ سیستم قدرت، پیشبینی حالت، واحدهای اندازه گیری فازور، انتشار عدم قطعیت، مقاله انگلیسی تخمین حالت پویایی سیستم قدرت با ترجمه، دانلود مقاله لاتین تخمین حالت پویایی با ترجمه، مقاله ترجمه شده تخمین حالت پویایی، تخمین حالت، دانلود رایگان مقاله تخمین حالت پویایی با ترجمه فارسی، دانلود رایگان مقاله برق قدرت با ترجمه، دانلود مقاله اندازه گیری همزمانی فازوری، دانلود رایگان مقاله لاتین همزمانی فازور، اندازه گیری همزمانی فازوری، مقاله انگلیسی ماشین های الکتریکی با ترجمه آماده، مقاله برای درس ماشین های الکتریکی، ماشین های الکتریکی، مقاله و ترجمه ماشین های الکتریکی، مقاله لاتین با ترجمه آماده ماشین های الکتریکی 2014، مقاله 2015 ماشین های الکتریکی، مقاله ترجمه شده ماشین های الکتریکی 2015، ترجمه تخصصی متون برق، برق قدرت و الکترونیک، برق کنترل، کارشناسی ارشد برق قدرت، شار برگشتی، ماشین های الکتریکی و شار برگشتی، مقاله انگلیسی شار برگشتی با ترجمه، مقاله در مورد شار برگشتی، مقاله آماده شار برگشتی، مقاله ترجمه شده شار برگشتی 2014، مقاله ترجمه شده شار برگشتی 2015، استاتور تحریک مجزا با یک آهنربای دائم، استاتور تقسیم شده‌، استاتور پارتیشن بندی شده، استاتور، استاتور، روتر، آهنربای دائم، تراکم گشتاور
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی