ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Power System Dynamic State Estimation With Synchronized Phasor Measurements

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

تخمین حالات پویای سیستم های قدرت با اندازه گیری همزمانی فازوری

 

 

چکیده:
تخمین حالت پویایی(DSE)  اعمال شده به سیستم های قدرت، با اندازه گیری همفازوری، حالت واقعی سیستم را بر اساس اندازه‌گیری و پیش بینی، تخمین خواهد زد. در این عمل، زمانی که واحدهای اندازه گیری فازور(PMU) در همه باسهای سیستم قدرت مستقر نباشند، پیش بینی های حالت، تکرار و افزونگی داده های ورودی DSE را افزایش خواهد داد.  اهمیت داده‌های پیش بینی و اندازه گیری شده در DSE از سطح اطمینان آنها تاثیر می پذیرد، که به طور معکوس متناسب با واریانس های مربوطه هستند.  در عمل، حالات سیستم قدرت ممکن است در طول نوسانات ساعتی بار، قطعی و خاموشی اجزای شبکه، یا سوئیچینگ شبکه، دستخوش تغیرات شدید باشد. در چنین شرایطی، گنجاندن مقادیر پیش بینی شده می تواند تخمین حالت سیستم قدرت را کاهش دهد.  این مقاله یک فرمول‌سازی برنامه نویسی مختلط اعداد صحیح از DES ارائه می دهد که قادر است به طور همزمان مقادیر پیش بینی شده را، هر زمان که وضعیتی ناگهانی در حالت سیستم شناسایی شده باشد، خارج کند.  این قابلیت محاسبات DSE را بهسازی کرده و دیگر نیازی به تکرار نخواهد بود. مدل پیشنهادی، اندازه گیری های همزمان PMUها در سطح کل سیستم را سازگار می کند، که می تواند مورد توجه کاربردهای شبکه های هوشمند در سیستم های مدیریت انرژی باشد. فازورهای ولتاژ در باسهای بدون PMU با اندازه گیری جریان باس مجاور محاسبه می شود، که به اندازه گیری غیر مستقیم اشاره می کند.  راهنمایی برای بیان عدم قطعیت در اندازه گیری، برای محاسبه سطح اطمینان اندازه گیری غیر مستقیم مبتنی بر عدم قطعیت مربوط به اندازه گیری PMU و همچنین پارامترهای خط انتقال، استفاده می شود.  مطالعات شبیه سازی در یک مثال سه باسه و یک سیستم قدرت IEEE  57 باسه، انجام شده است، و عملکرد مدل ارائه شده به طور کامل بحث شده است.

 

 

 

 

 

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:15        سال: 2012       قیمت: 30000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5114

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 


 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


 

 
 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی