ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Ireland’s tidal energy resource; An assessment of a site in the Bulls Mouth and the Shannon Estuary using measured data

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

منابع انرژی جزر و مدی  ایرلند: ارزیابی یک سایت در Mouth Bulls و Shannon Estuary  با استفاده از داده های اندازه گیری شده

 

 

 

چکیده:

 

 

مسائل مرتبط با اعتماد بیش از حد ایرلند به سوخت های فسیلی جهت رفع تقاضاهای انرژی ، توجه به انرژی های تجدید پذیر را نمایان کرده است. منابع انرژی تجدید پذیر معمولا متناوب و به طور قابل ملاحظه ای در شدت انرژی متفاوت می باشند. انرژی جزر و مد دارای مزیت قابلیت پیش بینی بیش بر حسب مقیاس های زمانی بزرگ و چگالی توان بالا می باشد. با بررسی منابع جریان- انرژی- جزر و مد ایرلند، چندین مکان قابل رویت را شناسایی کرده است. به عنوان بخشی از این ارزیابی منابع، پیش فیلتر های صوتی جریان داپلر در دو محل در امتداد ساحل غرب ایرلند، در یک سایت در Bulls Mouth و Shannon Estuary نصب شدند. پیشفیلتر های صوتی جریان داپلر سرعت و جهت  جریان جزر و مد در فواصل 30 دقیقه در طی یک دوره 30 روزه در یک رنج اعماق از طریق ستون آبی اندازه گیری می کند. این اولین بار است که داده های اندازه گیری شده در این مقاله در اختیار عموم قرار می گیرد. این مقاله سرعت و جهت جریان جزر و مد ، فرکانس وقوع سرعت، roses  های جزر و مدی در اعماق به صورت ستون آبی، و مقایسه ی پروفیل های تئوری جریان - سرعت جزر و مدی با داده های اندازه گیری شده برای یک سایت در Bulls Mouth و در Shannon Estuary را ارائه می دهد. این مقاله چگالی توان در هر دو سایت را بر حسب یک ماه قمری مقایسه می کند و همچنین بهترین مولفه قانون توان با داده های اندازه گیری از طریق ستون آبی را ارائه می دهد. در آخر، این مقاله مقایسه ی عملکرد انرژی زا برای یک کارکرد توربین  جریان جزر و مد در هر دو سایت را ارئه می دهد. داده ارائه شده در این مقاله می توانند در فرایند طراحی جهت تخمین زدن عملکرد هیدرودینامیکی و ساختاری یک توربین جریان جزر و مدی تحت شرایط واقعی استفاده شوند. داده ها همچنین می توانند جهت ارزیابی روش های مختلف کنترل و جهت طراحی یک توربین جزر و مد با توجه به مشخصات  خاص مکان استفاده شوند.

 

 

1. مقدمه

 

 

وابستگی زیاد ایرلند به احتراق سوخت های فسیلی جهت برآورده کردن  تقاضاهای منجر به مسائل مربوط به انرژی شده است. این مسائل عبارتند از امنیت تامین، تغییر آب و هوا، و نوسان هزینه می باشد. اثر مسائل مشخص شده رهبران سیاسی مجبور به بکارگیری منابع انرژی جایگزین  به ویژه انرژی های تجدید پذیر کرده است [1]. اکثر منابع انرژی تجدید پذیر غیر قابل پیش بینی در طبیعت و به طور قابل توجهی در شدت متفاوت می باشند [2]. 

 

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:19        سال: 2014       قیمت: 30000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5104

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 
 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی