ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

An autonomous hybrid energy system of wind/tidal/microturbine/battery storage

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

سیستم مستقل انرژی ترکیبی باد / جزر و مد / میکروتوربین/ ذخیره ساز باتری

 

 

 

چکیده


این مقاله بر روی مدل سازی دینامیکی، شبیه سازی، کنترل و مدیریت انرژی در یک سیستم مستقل یکپارچه تولید توان متشکل از یک توربین بادی دریایی 315 کیلو وات، یک توربین جزر و مدی 175 کیلو وات، یک میکروتوربین 290 کیلو وات ، و ذخیره ساز باتری اسید سربی 3.27 kAh می باشد، تمرکز دارد. ابتدا، به علت کارایی کارآمدی و مقرون به صرفه بودن منابع انرژی تجدید پذیر، اندازه گیری بهینه ی سیستم ترکیبی مبتنی بر تحلیل اقتصادی با استفاده از الگوریتم های ژنتیکی صورت گرفته است. مدل توان مصرفی برای میکروتوربین با استفاده از حداقل الگوریتم تخمین مربع مبتنی بر داده های شرکت capstone  حاصل شده و برای اجرا در تحلیل اقتصادی  پیشنهاد شده است. برای استخراج ماکزیمم انرژی از توربین بادی سرعت متغیر، یک روش خطی سازی فیدبک تطبیقی مدل مرجع لیاپانوف توسعه یافته همره با ​​توسعه همراه با کنترل بردار فضای غیر مستقیم بکار گرفته شده است. بخاطر قابلیت اطمینان بیشتر، انعطاف پذیری سوختی بیشتر، آلودگی زیست محیطی  کمتر، تولید نویز کمتر و نوسانات توانی کمتر در مقایسه با ژنراتور دیزلی ، یک میکروتوربین همراه با ذخیره ساز باتری به عنوان پشتیبان برای این سیستم پیشنهاد شده است. کنترل کننده ی نظارتی برای مدیریت انرژی بین ماکزیمم انرژی حاصل از توربین بادی و انرژی مصرفی بار، dump load ، انرژی باتری مبتنی بر حالت شارژ و انرژی تولیدی توسط میکرو توربین طراحی شده است. مدل سازی دینامیکی و شبیه سازی با استفاده از MATLAB نرم افزار Simulink ™ 7.2 انجام گرفته است.

 

 

 
1. مقدمه
منابع انرژی تجدید پذیر انرژی های تولید شده از منابع طبیعی مانند باد، نور خورشید، جزر و مد، آبی، زیست توده، و حرارت زمین می باشند. بحران انرژی، تغییرات آب و هوایی مانند افزایش درجه حرارت جو به واسطه ی افزایش انتشار گازهای گلخانه ای و محدودیت های پروتکل کیوتو در تولید این گازها، همراه با قیمت های بالای نفت، محدودیت و کاهش ذخایر سوخت های فسیلی ، انرژی های تجدید پذیر را خیلی قابل توجه می سازد. در میان منابع انرژی تجدید پذیر، انرژی باد ، سریع ترین منبع انرژی در حال رشد جهان ( نرخ 30٪ در سال) در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه نسبت به  20 سال گذشته داشته است [1]. کنترل توان اکتیو و راکتیو توربین های با سرعت ثابت در [2،3] بیان شده است. توربین بادی سرعت متغیر (VSWT) برای انرژی باد استفاده می شود. VSWT 10-15٪ بیشتر انرژی را جذب می کند،دارای تنش مکانیکی پایین تر و نوسانات برق کمتر در مقایسه با آنهایی که سرعت ثابت دارند، می باشد.

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:23        سال: 2012       قیمت: 30000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5102

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 
 

 

مقاله انگلیسی انرژی جذر و مدی با ترجمه آماده، مقاله لاتین انرژی جذر و مدی با ترجمه، مقاله ترجمه شده انرژی های نو، دانلود رایگان مقاله لاتین با ترجمه، دانلود رایگان مقاله لاتین انرژی نو با ترجمه فارسی، ترجمه تخصصی برق قدرت، ترجمه تخصصی متون برق قدرت، الکترونیک، توان، پتانسیل، جذر و مدی، جذر و مد، پتانسیل جذر و مد، پتانسیل انرژی جذر و مدی، مقاله لاتین انرژی جذر و مدی با ترجمه آماده، انرژی های تجدیدپذیر، دانلود رایگان مقاله انرژی های تجدیدپذیر با ترجمه، ترجمه کتب برق، دانلود رایگان مقاله برق قدرت، مخابرات، جذر و مد، دانلود مقاله انگلیسی سیستم مستقل انرژی ترکیبی باد / جزر و مد / میکروتوربین/ ذخیره ساز باتری، دانلود مقاله لاتین سیستم مستقل انرژی ترکیبی باد و جذر و مد، انرژی جذر و مدی، انرژی باد، ترکیبی، هیبریدی، میکروتوربین، ریزتوربین، دانلود مقاله ذخیره سازی باتری، ذخیره سازی باتری، ترجمه تخصصی، دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده 2019، دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه 2015، دانلود مقاله ترجمه شده 2018، دانلود مقاله و ترجمه، ترجمه متن انگلیسی، ترجمه تخصصی متن انگلیسی، ترجمه رایگان مقاله انگلیسی، ترجمه فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه متن فارسی به انگلیسی، ترجمه، دانشگاه، ارشد، مقاله، ترجمه مقاله ISI، دانلود رایگان مقاله ISI 2015، دانلود رایگان مقاله 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی