ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Modelling tidal stream power potential

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

مدل سازی بالقوه ی توان جریان جزر و مدی

 

 

چکیده:
در سال های اخیر، توجه زیادی به منابع انرژی تجدید پذیر به دلایل متعددی صورت گرفته است. یک توجه خاص راجع به انرژی جزر و مد در انگلستان به واسطه ی سایت های گوناگون سرعت  بالای جریان ایجاد شده است. در این مقاله  توسعه ای مبتنی بر تحقیقات پیشین یعنی  مدل محاسباتی هیدرودینامیکی موجود جهت بررسی تولید بالقوه و اثرات فیزیکی مزارع جریان جزر و مدی استفاده شده است. هندسه ی کاملی(ایده آل) جهت بررسی اثرات ظرفیت تولیدی  و  طرح کلی مزارع جریان جزر و مدی بکار گرفته شده است و مدل واقع بینانه ی سواحل غرب انگلستان جهت بررسی پتانسیل مزارع استریم ارائه شده استفاده شده است.

 

 

1. مقدمه
همانطور که توجه به منابع انرژی تجدید پذیر در سال های اخیر افزایش یافته است، در پاسخ به توجه رو به رشد(افزایشی) راجع به اثرات تغییرات آب و هوایی، کاهش سراسری قابلیت دسترسی سوخت فسیلی و میل به استقلال انرژی به واسطه ی ناپایداری سیاسی، شماری فرصت های بالقوه در انگلستان پیشنهاد شده است. به واسطه ی محدودیت های جغرافیایی انگلستان گزینه های تجدید پذیر مانند  انرژی باد، موج و جزر و مد  با موقعیت های طبیعی نیروگاه برقی آبی محدود شده اند.
در حال حاضر، پر کاربردترین این فناوری های تولید برق تجدید پذیر،  انرژی باد می باشد که حدودا 1.3٪ درصد از تقاضای سالانه ی انگلستان [1] را با پروژه های درصد بالا فراهم می کند،  زیرا انگلستان مستعد رفع اهداف کاهش  CO2 اش می باشد. معایب اصلی در ارتباط با  انرژی باد تناوب ذاتی غیر قابل پیش بینی شان و نیاز سریع به استفاده از منابع تولید موجود  یا تلفات شان می باشند. عیب دوم ، مشکل رایچ فراوانی فناوری های انرژی تجدید پذیر و  عدم  وجود روش انرژی باد ، می باشد. همانطور که اهمیت نسبی توان بادی در انرژی انگلستان  افزایش می یابد، در نتیجه ترکیب تناوب غیر قابل پیش بینی پیچیده تر می گردد. جرقه های(اسپایک) بزرگ توان باید با شبکه برق زمانی که  بادهای قوی می وزد سازگار باشند اما زمانی که آنها توان را متوقف می کنند، باید از جای دیگر و در زمانی کوتاه تولید شود.

 

 
 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:12        سال: 2009       قیمت: 10000 تومان

 

 

 

کد مقاله: 5100

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی