ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Design of a Novel Fault Tolerant Reversible Full Adder for Nanotechnology Based Systems

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

طراحی تمام جمع کننده ی برگشت پذیر تحمل پذیر خطای جدید برای سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی

 

 

چکیده
محاسبات برگشت پذیر نقش مهمی در ترکیب مدارهایی دارند که در محاسبات کوانتوم، طراحی CMOS توان پایین، بیوانفورماتیک ها و سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی کاربرد دارند. مدارهای منطق قراردادی برگشت پذیر نمی باشند. مدار برگشت پذیر، هر بردار ورودی را به یک بردار خروجی منحصربفرد و برعکس نگاشت می کند. نحوه ی ترکیب گیت Toffoli را از طریق تنها دو گیت برگشت پذیر حفاظت کننده ی توازن نشان می دهیم. گیت های برگشت پذیر حفظ کننده ی توازن به گیت های برگشت پذیری اشاره دارند که برای آنها توازن خروجی ها با توازن ورودی ها مطابقت دارد. گیت Toffoli حفظ کننده ی توازن پیشنهادی منجر به گروه گسترده ای از خطاهای مدار قابل تشخیص در خروجی های مدار می شود. منجر به هر خطایی می شود که روی بیش از یک سیگنال قابل تشخیص در خروجی های اولیه ی مدار تاثیر نمی گذارد. نشان می دهیم که گیت Toffoli حفظ کننده ی توازن پیشنهادی ما برحسب تعداد گیت های برگشت پذیر، تعداد خروجی های بی مصرف و پیچیدگی سخت افزاری در مقایسه با گیت های موجود بهتر می باشد. بنابراین از گیت Toffoli تحمل پذیر خطای پیشنهادی برای طراحی تمام جمع کننده ی برگشت پذیر تحمل پذیر خطا استفاده می کنیم که بلوک سازنده ی متداولی در محاسبات کامپیوتری می باشد.

 

 

کلمات کلیدی: محاسبات کوانتوم، سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی، تمام جمع کننده، تحمل پذیر خطا، محاسبات برگشت پذیر

 

 
 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:9        سال: 2008       قیمت: 15000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5094

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 
 
 
 منطق برگشت پذیر، دانلود مقاله منطق برگشت پذیر با ترجمه آماده، مقاله منطق برگشت پذیر، برگشت پذیر، دانلود رایگان مقاله کامپیوتر با ترجمه، رایگان، تخصصی، ترجمه تخصصی متون کامپیوتر، ترجمه فوری، معماری کامپیوتر با ترجمه، تحمل خطا، منطق، برگشت پذیر، مدار تشخیص، مدار منطقی، ترجمه تخصصی، انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی، منطق برگشت پذیر 2018، منطق برگشت پذیر 2019، دانلود مقالات ترجمه شده، کامپیوتر، دانلود مقاله منطق برگشت پذیر با ترجمه آماده، دانلود مقاله منطق چندمقداری با ترجمه آماده، دانلود مقاله منطق جمع پذیر با ترجمه، دانلود مقاله مدار ترتیبی با ترجمه، الگوریتم ژنتیک، مدار برگشت پذیر و الگوریتم ژنتیک، مدار برگشت پذیر با ترجمه، استخدام مترجم، ترجمه کاملا تخصصی، ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه از فارسی به انگلیسی، فارسی به لاتین، ترجمه تخصصی متون فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالهISI. منطق برگشت پذیر، محاسبات برگشت پذیر، کوانتوم، محاسبات کوانتوم، سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی، تمام جمع کننده، تحمل خطا، تحمل پذیری خطا، تمام جمع کننده برگشت پذیر، جمع کننده برگشت پذیر، مقاله جمع کننده برگشت پذیر با ترجمه تخصصی، ترجمه مقاله جمع کننده برگشت پذیر، مقاله محاسبات برگشت پذیر با ترجمه، مقاله سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی با ترجمه تخصصی
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی