ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

A Novel Reversible BCD Adder For Nanotechnology Based Systems

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

جمع کننده BCD برگشت پذیر جدید برای سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی

 

 

 

 

چکیده

 

 

 

این مقاله دو گیت منطق برگشت پذیر HNFG و HNG را پیشنهاد می کند. اولین گیت HNFG می تواند به عنوان دو گیت Feynman مورد استفاده قرار گیرد که برای کپی دو بیت بدون خروجی بی مصرف مناسب می باشد. می تواند به عنوان مدار کپی برای افزایش پهنای خروجی استفاده شود، زیرا پهنای خروجی در مدارهای برگشت پذیر مجاز نمی باشد. دومین گیت HNG می تواند همه ی توابع بولی را پیاده سازی کند. همچنین می تواند برای طراحی معماری های جمع کننده ی پیاده سازی شده مورد استفاده قرار گیرد. این مقاله همچنین تمام جمع کننده ی برگشت پذیر جدیدی را پیشنهاد می کند. یکی از قابلیت های مهم گیت HNG پیشنهاد شده این است که می تواند به تنهایی به صورت واحد تمام جمع کننده ی برگشت پذیر عمل کند. تمام جمع کننده ی برگشت پذیر پیشنهاد شده حاوی تنها یک گیت می باشد. نشان می دهیم که پیچیدگی سخت افزاری اش کمتر از تمام جمع کننده های برگشت پذیر موجود می باشد. بنابراین تمام جمع کننده ی پیشنهاد شده برای طراحی جمع کننده  موازی 4 بیتی برگشت پذیر بکار گرفته می شود. مدار جمع کننده ی دسیمال کدگذاری شده ی باینری (BCD) برگشت پذیر نیز پیشنهاد می شود. مدار پیشنهاد شده می تواند دو متغیر باینری 4 بیتی اضافه کند و نتیجه را با استفاده از ماژول های اصلاح خطای موثر به عدد BCD مناسب تبدیل کند. نشان می دهیم که جمع کننده ی BCD برگشت پذیر پیشنهاد شده دارای پیچیدگی سخت افزاری کمتری می باشد و برحسب تعداد گیت های برگشت پذیر و خروجی های بی مصرف در مقایسه با گیت های موجود، بهتر و بهینه تر می باشد.

 

 

کلمات کلیدی: منطق برگشت پذیر، محاسبات کوانتوم، گیت برگشت پذیر، تمام جمع کننده، جمع کننده BCD
مقدمه: محاسبات سخت افزاری برگشت ناپذیر به علت از بین رفتن اطلاعات منجر به اتلاف انرژی می شود. با توجه به تحقیقات Landauer، میزان انرژی تلف شده برای هر عمل بیتی برگشت ناپذیر برابر حداقل KTln2 ژول می باشد، جاییکه K (ژول/کلوین) ثابت بولتمزمن می باشد و T دمایی می باشد که عملیات در این دما صورت می گیرند. در سال 1973، Bennett نشان داد که انرژی KTln2 در طول زمانیکه سیستم مجاز به تولید ورودی ها از خروجی های مشاهده شده می باشد، تلف نخواهد شد.

 

منطق برگشت پذیر از فرایند راه اندازی سیستم هم به صورت بکوارد (پس گشت) و هم به صورت فوروارد (روبه جلو) پشتیبانی می کند. به این مفهوم که محاسبات برگشت پذیر می توانند در هر نقطه ای در مدت محاسبات متوقف شده و به عقب برگردند. بنابراین مدارهای منطق برگشت پذیر راهکاری عرضه می کنند که محاسبات با اتلاف انرژی کم اختیاری را امکان پذیر می سازد. بعلاوه، مدارهای برگشت پذیر اهمیت خاصی در محاسبات نوری، طراحی توان پایین، محاسبات کوانتومی و سیستم های مبتنی بر نانوتکنولوژی دارند. طراحی محاسبات کوانتومی بدون منطق برگشت پذیر امکان پذیر نمی باشد. محاسبات برگشت پذیر در سیستم می تواند در صورت انجام گیرد که سیستم متشکل از گیت های برگشت پذیر باشد. 
 
 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:14        سال: 2008       قیمت: 20000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5092

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 منطق برگشت پذیر، دانلود مقاله منطق برگشت پذیر با ترجمه آماده، مقاله منطق برگشت پذیر، برگشت پذیر، دانلود رایگان مقاله کامپیوتر با ترجمه، رایگان، تخصصی، ترجمه تخصصی متون کامپیوتر، ترجمه فوری، معماری کامپیوتر با ترجمه، تحمل خطا، منطق، برگشت پذیر، مدار تشخیص، مدار منطقی، ترجمه تخصصی، انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی، منطق برگشت پذیر 2014، منطق برگشت پذیر 2016، دانلود مقالات ترجمه شده، کامپیوتر، دانلود مقاله منطق برگشت پذیر با ترجمه آماده، دانلود مقاله منطق چندمقداری با ترجمه آماده، دانلود مقاله منطق جمع پذیر با ترجمه، دانلود مقاله مدار ترتیبی با ترجمه، الگوریتم ژنتیک، مدار برگشت پذیر و الگوریتم ژنتیک، مدار برگشت پذیر با ترجمه، استخدام مترجم، ترجمه کاملا تخصصی، ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه از فارسی به انگلیسی، فارسی به لاتین، ترجمه تخصصی متون فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالهISI.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی