ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Towards Big Data Visualization for Augmented Reality

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

 

به سوی تصویرسازی داده بزرگ برای واقعیت افزوده

 

 

 

 

 

چکیده : هدف این مقاله شرح خلاصه ای از چالش های موجود در متدهای تصویرسازی داده بزرگ و فراتر از آن است. بعلاوه، این مقاله انواع داده ، متدها و ابزارهای تحلیلی و شناخت داده را با تاکید بر خلاصه ارزیابی تکنیک های تصویرسازی در سالهای گذشته طبقه بندی میکند. در ادامه نقص های تکنیک های موجود ، نقش محدودیت های چشم انسانی در درک حجم عظیم اطلاعات ارزیابی شده و در طی بحث درمورد تکنولوژی واقعیت افزوده و توانایی های آن برای تصویرسازی داده بزرگ بیان می شود. بر مبنای نتایج، روش جدیدی پیشنهاد شده است که به فرد اجازه بدست آوردن بخش داده ای ارائه شده در دوره زمانی کوتاه، بدون از دست رفتن حجم زیادی از داده و با قرار دادن داده های خیلی ضروری در مرکز میدان دید انسان را می دهد. این واقعیت ها براساس تصویرسازی داده بزرگ نمایش داده می شود.

 

 

 

1.مقدمه

 

 

در دنیای داده های بزرگ خیلی مهم است که اطلاعات را به روشی که درک انسان را بالا ببرد تصویرسازی کنیم. می توانید فرض کنید که داده بزرگ به مدیریت و تحلیل حجم عظیمی از داده ها برمیگردد. مشکل این نیست که سازمانها ، حجم عظیمی از داده را تولید میکنند بلکه واقعیت این است که بیشتر این اطلاعات در فرمت ساختاری پایگاه داده ضعیف مانند وبلاگ، اسناد متنی، یا کد ماشین داده های جغرافیایی فضایی هستند. با این حال در مخازن بسیاری جمع شده اند. بعلاوه، استفاده از ذخیره سازی ابری یا سرویس های مرکز داده نیز خیلی رایج است. همچنین، کمپانی ها ابزارهای کافی برای به کارگیری ارتباط میان داده ، بعلاوه پردازش ساخت مبنایی برای نتایج پرمعنا ندارند. درکنار این واقعیت که نرخ های پردازش داده ، هر زمان روبه افزایش است ممکن است شرایطی پیش بیاید که متدهای تحلیلی سنتی اطلاعات قادر به ادامه مسیر نباشند. به خصوص با رشد ثابت حجم داده های به روز شده ، که در نهایت مسیر را برای تکنولوژی های داده های بزرگ هموار میکنند. 

 

 

 

 

 

 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 12 +پاورپوینت       سال: 2014      قیمت: 30000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5056

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی