ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Asymptotic description of damping mistuning effects on the forced response of turbomachinery bladed disks

 

 


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

توصیف مجانبی اثرات اختلال میرایی بر روی واکنش تحت اعمال نیرو دیسک های صفحه دار ترمودینامیکی

 


چکیده
تاثیر اختلال بر ارتعاش دیسک های پره دار در 30 سال گذشته به طور گسترده مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته است. اغلب این تجزیه و تحلیل ها معمولا با موضوع ارتعاش کوچک مشخصات الاستیک (جرم و سختی) پره ها سر و کار دارند. در این تحقیق، مورد نه چندان تکراری پاسخ تحت اعمال نیرو یک دیسک پره دار با اختلال میرا مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. یک مدل ترتیب کاهنده که توصیف ساده ای از دینامیک های سیستم فراهم می کند از این مسئله کامل با استفاده از یک رویه ی مجانبی ثابت مشتق می شود. مدل ساده  شده ی حاصل تاثیر تغییر میرای پره به پره را بر پاسخ ارتعاشی سیستم توصیف کرده و اطلاعات دقیقی پیرامون مکانیزم های اساسی درگیر در عملیات اختلال میرا بدست می دهد. این مدل ترتیب کاهنده برای محاسبه ی پاسخ تحت اعمال نیروی یک دیسک پره دار یکپارچه با اختلال میرا و تعیین محل الگوی اختلال میرا که حداکثر بزرگی پاسخ را مشخص می کند، به کار می رود. یک مدل عنصر متناهی دقیق نیز برای محاسبه ی پاسخ تحت اعمال نیروی بلیسک مختل شده به کار می رود و نتایج حاکی از یک سازگاری بسیار خوب با پیش بینی های بدست آمده از مدل ترتیب کاهنده است.
 
1.      مقدمه
دیسک های پره دار ترمودینامیکی ساختارهای چرخه ای با بخش هایی کاملا مشخص می باشند.با این وجود، در عمل، به طور مطلق چنین نیست و تفاوت های اجتناب ناپذیر کوچکی میان بخش ها به علت مقاومت ها در فرایندهای ساخت و تولید وجود دارد. از این عیوب کوچک با نام "اختلال" اسم برده می شود و تاثیرشان بر پاسخ دینامیک روتر موضوع بسیار مهمی را طرح می کند، زیرا آنها می توانند تا سطوح ارتعاش بسیار بالاتری پدیدار شوند و از این رو ریسک شکست ناششی از فرسودگی چرخه ای را بالاتر ببرند.
تاثیرات اختلال بر روی ارتعاش دیسک پره دار از دهه ی 70 به میزان قابل توجهی مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفته اند؛ برای مثال نگاه کنید به مقالات منتشر شده توسط اسلاتر و همکاران، کاستانیر و پیرر و این تازگی ها، اوینز. نتایج حاصله پیرامون پیامدهای اختلال ها را می توان به این ترتیب خلاصه کرد: i) اختلال می تواند سطوح ارتعاش پاسخ تحت اعمال نیرو به میزان زیادی افزایش دهد ii) اختلال تاثیر پایداری بر ناپایداری های آئروالاستیک دارد، به این معنی که به سمت کاهش بال زدن متمایل است.

 

 

 

 

 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 21        سال: 2013       قیمت: 10000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5054

 

  

 

 

                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:

 

 

 آی دی تلگرام: amnazeri@

 

شماره تماس و شماره تلگرام

 

8707  405  0930

 

 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


توربوماشین، توربو ماشین، ماشین توربو، ماشین های توربو، مقاله توربودینامیک با ترجمه فارسی، توربودینامیک، مکانیک خودرو، مقاله مکانیک خودرو با ترجمه، مقالات مکانیک خودرو با ترجمه آماده، ماشین آلات، بزرگی میرایی اختلال، ضریب نیرو، نیروی خارجی، دانلود مقاله ماتریس اختلال میرا، ترجمه تخصصی مکانیک خودرو، مقالات متالوژی با ترجمه آماده، دانلود مقاله متالوژی با ترجمه، دانلود رایگان مقاله با ترجمه فارسی، خرید مقاله انگلیسی ترجمه شده، دیسک های پره دار با ترجمه، دانلود مقاله دیسک های پره دار با ترجمه آماده

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی