ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی


Agile Software Methodologies: Strength and Weakness




 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 


روش های نرم افزار چابک: ضعف ها و توانمندی ها

 

ژورنال بین المللی علوم مهندسی و فن آوری (IJEST)
دپارتمان علوم کامپیوتر، دانشگاه علوم و آموزش، کالج فناوری اطلاعات، اردن
2013
 
چکیده
روش ها و راهکارهای چابک به عنوان نوعی فناوری بزرگ توسعه نرم افزار به شمار می آیند. هیچگونه شکی وجود ندارد که این روش ها معروفیت گسترده ای را در سطح جهان به خود اختصاص داده اند. هسته این روش ها در حقیقت مردم می باشند. هر یک از مشتریان و اعضای گروهی تیم های توسعه چابک می توانند نقش کلیدی در موفقیت یا شکست فرآیند چابک داشته باشند. در این مقاله نویسندگان نقاط قوت و ضعف روش های چابک را مورد بررسی قرار می دهند. به علاوه نویسندگان نشان خواهند داد که چگونه این نکات قوت و ضعف بر روی نتایج کلی فرآیند توسعه چابک تاثیرگذار هستند.
 
کلمات کلیدی: روش های چابک، نقاط قوت چابک، نقاط ضعف چابک

 

1. مقدمه
توسعه نرم افزار، با توجه به تحویل محصولات نرم افزای به روشی سریعتر، ارتقا یافته تر و ارزان تر، بعنوان یک فرآیند پیچیده بشمار می آید. مطالعات و ایده های متعددی در زمینه ارتقا و پیشرفت کلی فرآیند توسعه انجام شده است. یک روش یا اصطلاحا اسلوبی جدید به منظور رویارویی با مشکلات و مسائل مربوط به استفاده از روش های سنتی در سازمان ها و موسسات تجاری پدیدار شده است. این روش تحت عنوان نوعی فرآیند اسطوره شناسی چابک  خوانده می شود. روش های چابک بر روی مردم، رضایت مشتری و پاسخ سریع در برابر تغییرات تمرکز  دارند [1، 2، 3]. 

 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 10        سال: 2013       قیمت: 10000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5052

 

  



                                 













[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:


 آی دی تلگرام: amnazeri@


شماره تماس و شماره تلگرام


8707  405  0930



 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 




دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه، دانلود مقاله ترجمه شده انگلیسی، دانلود مقاله لاتین 2018 با ترجمه، دانلود مقاله انگلیسی 2015 با ترجمه، دانلود مقاله برای درس مهندسی نرم افزار با ترجمه، دانلود مقاله ترجمه شده نرم افزار 2019، دانلود مقاله ترجمه شده نرم افزار 2018، دانلود مقاله ترجمه شده مهندسی نرم افزار 2018، دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده مهندسی نرم افزار 2019، دانلود مقاله انگلیسی مهندسی نرم افزار پیشرفته با ترجمه آماده، کارشناسی ارشد، کارشناسی، دکترا، دکتری، دانلود مقاله با ترجمه کامپیوتر، دانلود مقاله ترجمه شده کامپیوتر، دانلود 100 مقاله ترجمه شده مهندسی نرم افزار، مهندسی نرم افزار پیشرفته، ترجمه تخصصی نرم افزار، ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی کامپیوتر، ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی، ترجمه فوری، ترجمه کاملا تخصصی، نرم افزار چایک، agile software، روش های نرم افزار چابک: ضعف ها و توانمندی ها، مقاله ترجمه شده نرم افزار، خدمات ترجمه تخخصی ایران پیپر، دانلود رایگان مقاله انگلیسی، دانلود رایگان مقاله لاتین، دانلود رایگان مقالات لاتین با ترجمه، دانلود مقاله با ترجمه درباره نرم افزار، مهندسی نرم افزار، توسعه نرم افزار


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی