ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی


The 4-Tier Design Pattern for the Development of an Android Application




 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 


الگوی طراحی چهار لایه برای توسعه یک برنامه اندروید

 

چکیده:
اخیراً، افزایش در تقاضا برای تلفن های هوشمند و کاربردهای مربوطه به سرعت تغییری در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. به ویژه،گوشی  آی فون اپل و آندروید گوگل در تقاضا افزایش یافته ، و توسعه برنامه این گوشی ها به جزئی ضروری در حوزه ی کسب و کار تبدیل شده است. اما از آنجا که برنامه گوشی هوشمند در محیط خاص چارچوبی ایجاد شده و طراحی برنامه ساخته شده مبتنی بر کاربر همراه با ناحیه حوزه می باشد،در این صورت پیچیدگی برنامه افزایش می یابد. برای کاهش پیچیدگی، ما الگوی طراحی 4 لایه را برای برنامه اندروید پیشنهاد داده ایم. در این الگوی طراحی، ما ناحیه قطعات قابل اجرا (فعالیت ها، خدمات، گیرنده پخش و ارائه دهندگان محتوا) و ناحیه حوزه برای تزویج پایین از هم جدا می کنیم. این ساختار می تواند قابلیت تعمیر و نگهداری را بهبود و هزینه های توسعه برنامه را کاهش دهد.
مقدمه:

با رشد سریع محیط تلفن همراه، افزایش تقاضای گوشی های هوشمند و برنامه های مربوطه پارادایم سبک زندگی را تغییر داده است. به خصوص، گوشی های آی فون اپل و آندروید گوگل در تقاضا افزایش یافته ، و توسعه برنامه شان مولفه ی ضروری در حوزه ی کسب و کار تبدیل شده است. اما از آنجا که برنامه گوشی هوشمند در محیط خاص چارچوبی ایجاد شده و طراحی برنامه ساخته شده مبتنی بر کاربر همراه با ناحیه حوزه می باشد،در این صورت پیچیدگی برنامه افزایش می یابد.به نحوی که این مدل آن را برای ارتقاء و مهار توانایی تحلیل دشوار می سازد. در این مقاله، ما یک الگوی طراحی برای آندروید برای افزایش راندمان توسعه برنامه ارائه می دهیم. این الگوی دارای لایه های طراحی4-لایه برای برنامه آندروید می باشد. 

 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 8        سال: 2011       قیمت: 10000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 5032

 

  



                                 













[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:


 آی دی تلگرام: amnazeri@


شماره تماس و شماره تلگرام


8707  405  0930



 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 


 دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه توسعه نرم افزار، دانلود مقاله لاتین توسعه نرم افزار، توسعه نرم افزار، دانلود مقاله درباره توسعه نرم افزار، مقاله توسعه نرم افزار، پروپوزال توسعه نرم افزار، پایان نامه توسعه نرم افزار


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی