ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

The effect of corporate associations on consumer behaviour


برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


اثر وابستگی های سازمانی بر رفتار مصرف کننده

چکیده

هدف - هدف نویسندگان در مقاله حاضر، مطالعه رابطه بین وابستگی های سازمانی و وفاداری با تحلیل نقش شناسائی با سازمان و رضایت در این ارتباط می باشد.

طراحی / روش شناسی / رویکرد - تاثیرات وابستگی های سازمانی بر وفاداری -ثبات-مصرف کنندگان از طریق یک مدل معادلاتی ساختاری برای یک نمونه 781 نفری از کاربران خدمات مالی آزمایش شد.

یافته ها نتایج این مقاله ، ارزش تخصص تجاری(CE)  را  به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده رضایت و درک مصرف کننده از ارائه دهنده خدمات مالی آنها تایید می نماید. علاوه بر این، مسئولیت اجتماعی شرکت-سازمان- (CSR)  در ایجاد درک مصرف کننده از شرکت سهیم است که به طور مثبت با رضایت  نیز در ارتباط می باشد. بنابراین رضایت در صنعت مالی به عنوان پاسخ موثر و شناختی مصرف کننده ارائه می شود که نهایتا همراه با درک ، ثبات نگرشی یک مصرف کننده به تامین کننده را تعیین می نماید.

کلمات کلیدی : وابستگی های سازمانی، تخصص تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت ، درک و شناسایی شرکت-مصرف کننده، رضایت، وفاداری، رفتار مصرف کننده


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 21        سال: 2013        قیمت: 5000تومان


 



کد مقاله: 979





                                 









نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی