ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

Price-Based Unit Commitment With Wind Power Utilization Constraints

 


                     برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی  اینجا  کلیک کنید

 

ترتیب ورود و خروج واحدهای حرارتی بر اساس قیمت (PBUC) به همراه محدودیت های بهره وری برق حاصل از نیروگاه های بادی

 

 چکیده

در این مقاله یک استراژی مزایده ی بهینه برای تولیدکنندگان مستقل برق (IPPs) در بازار برق تجدید ساختارشده پیشنهاد می شود. تصور می شود که تولیدکنندگان مستقل برق تعیین کنندکان قیمت هستند که هدفشان به حداکثر رساندن سود با توجه به قیمت و عدم قطعیت های خروجی نیروی باد و در عین حال تضمین بهره وری بالای برق بادی است. مسئله به عنوان یک مسئله ی ترتیب تصادفی ورود و خروج واحدهای حرارتی بر اساس قیمت در دو مرحله با محدودیت های تصادفی برای تضمین بهره وری نیروی بادی مطرح است. در مدل ما،  تصمیم مرحله ی اول شامل ترتیب ورودی و خروجی و کمیت برق روانه شده به بازار روز  می باشد. تصمیم مرحله ی دوم دربرردارنده ی شتاب تولید،  استفاده ی واقعی از برق بادی و مقدار عدم توازن انرژی بین بازار روز و بازار واقعی است. محدودیت فرصت برای حصول اطمینان از درصد معین بهره وری نیروی باد است به طوری که با قواعد بهره وری انرژی مطابقت داشته باشد. سرانجام آنکه،  یک روش میانگین تقریب نمونه (SAA) برای حل این مشکل  به کار گرفته می شود و نتایج محاسباتی برای الگوریتم SAA پیشنهادی گزارش می شود که نشان دهنده ی حساسیت کل سود به عنوان الزام تغییرات بهره وری نیروی بادی است.

واژگان شاخص-  محدودیت های تصادفی، برنامه نویسی عدد مختلط، ترتیب ورود و خروج واحدهای حرارتی بر اساس قیمت، تقریب میانگین نمونه، برنامه نویسی تصادفی، برق بادی.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 22        سال: 2010          قیمت: 45000 تومان


 

 

کد مقاله: 513 

 

 

 

 

 

                                                

 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی