ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی


Symmetric hash functions for secure fingerprint biometrics systems



برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید



تابع هش متقارن برای سیستم های امن بیومتریک اثر انگشت

 

چکیده

ایمن کردن پاگاه داده های اثر انگشت از خطراتی که آنها را تهدید میکند یک چالش تحقیقاتی مهم است که باید برای حمایت از استفاده گسترده از بیومتریک ها بر مبنای یک احراز هویت انجام شود. ما در این مقاله یک متد جدید برای امن کردن اثر انگشت با هش کردن اثر انگشت و انجام هماهنگی در فضای هش ارائه میکنیم. روش ما از یک تابع هش متقارن استفاده میکند و به مکان (معمولا لرزان) نقاط منحصر به فرد (هسته و دلتا) استفاده میکند که مشابه متدهاییست که در کارهای قبلی انجام شده اند. این همچنین تنظیمات قبلی بین تست و اثر انگشت ذخیره شده ندارد. ما استدلال میکنیم که این فرضیات، که گاهی ساخته می شوند، موارد غیر واقعی هستند که داده شده اند که اکثر او قات اثر انگشتها به شکل جزئی توسط حسگرهای تجاری کنونی گرفته می شوند. نرخ خطای برابر (EER) در سیستم ما 3% است. ما همچنین تحلیل کارایی سیستم ترکیبی را که دارای EER، 1.96% است را با بازتاب دادن کارآیی آن در مقایسه با هماهنگی مستقیم با هیچ افزایش امنیتی بیان میکنیم . سیستم ترکیبی شامل هماهنگی با استفاده از الگوریتم امن ما است اما نتیجه نهایی به چیزی برمیگردد که توسط سیستم هماهنگ کننده قوی استفاده شده است.

مقدمه

امن کردن یک قالب بیومتریک یک گام بحرانی در به کار گیری موفق بیومتریک ها برمبنای سیستم های احراز هویت است. معمولا، قالب های بیومتریک به شکل محافظت نشده در پایگاه داده مرکزی ذخیره می شوند. حتی اگر قالب های ذخیره شده رمزنگاری هم شوند ، هماهنگی، به انجام شدن با قالب های رمزگشایی شده ادامه می دهد که خود فرآیند رمزگشایی می تواند به خطر بیفتد . 


 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 8        سال: 2005       قیمت: 10000  تومان


 

 


کد مقاله: 2529

  

 

 
 
                                 

 

 





[  ترجمه کاملا تخصصی در کمترین زمان ممکن  ]


 

مرکز ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر با برخورداری از گروهی از بهترین متجرمین در رشته های مختلف دانشگاهی و علمی و با هدف ارائه خدماتی دقیق، سریع و با کیفیت در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی با قیمتی عادلانه و مناسب در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان و پژوهشگران می باشد. کلیه خدمات ترجمه این گروه از طریق ایمیل، تلفن و پیامک ارائه و پشتیبانی می شوند .

گروه ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران پیپر  در بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و  ترجمه فارسی به انگلیسی فعالیت گسترده ای دارد و کاربران گرامی از هر نقطه از کشور و خارج از کشور می توانند تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود کنند. این گروه با همکاری تیمی وسیع و کارآزموده از مترجمین فعال کشوری توانایی انجام صدها پروژه ترجمه آنلاین را در زمینه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در مدتی کوتاه داراست.


راهنمای سفارش ترجمه مقالات شما

 


 

جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل ترجمه،  مقاله یا مقالات خود را به این ایمیل ارسال بفرمائید:

 Email:        aman.nazeri@yahoo.com  

یا به شماره یا آی دی تلگرام زیر ارسال کنید:


 آی دی تلگرام: amnazeri@


شماره تماس و شماره تلگرام


8707  405  0930



 

سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه ارزیابی و به اطلاع شما رسانده می شود.

 



مقاله کامپیوتر تشخیص الگو با ترجمه آماده، مقاله ترجمه شده تشخیص الگو، مقاله انگلیسی تشخیص الگو راه رفتن با ترجمه، مقاله انگلیسی تشخیص راه رفتن خودکار با ترجمه آماده، مقاله انگلیسی تابع هش متقارن برای سیستم های امن بیومتریک اثر انگشت با ترجمه، مقاله لاتین تابع هش متقارن برای سیستم های امن بیومتریک اثر انگشت با ترجمه آماده، تابع هش متقارن برای سیستم های امن بیومتریک اثر انگشت ترجمه شده آماده، مقاله انگلیسی سیستم های امن بیومتریک اثر انگشت با ترجمه، مقاله ترجمه کامپیوتر، مقاله تخصصی کامپیوتر با ترجمه، مقاله انگلیسی تشخیص اثرانگشت با ترجمه، ترجمه ارزان و تخصصی مقالات انگلیسی، ترجمه مقاله انگلیسی ارزان، ترجمه کتب انگلیسی، مقاله ترجمه شده ، ترجمه تخصصی، دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده 2019، دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه 2015، دانلود مقاله ترجمه شده 2016، دانلود مقاله و ترجمه، ترجمه متن انگلیسی، ترجمه تخصصی متن انگلیسی، ترجمه رایگان مقاله انگلیسی، ترجمه فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه متن فارسی به انگلیسی، ترجمه، دانشگاه، ارشد، مقاله، ترجمه مقاله ISI، دانلود رایگان مقاله ISI 2015، دانلود رایگان مقاله ISI 2018، دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، ترجمه تخصصی مقاله ISI مهندسی عمران، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی برق، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی کامپیوتر، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی محیط زیست، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی نفت، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی شیمی، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی کشاورزی، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی مکانیک، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی صنایع، ترجمه تخصصی مقاله isi مهندسی مواد، ترجمه تخصصی مقاله isi مدیریت، ترجمه تخصصی مقاله isi روانشناسی، ترجمه تخصصی مقاله isi مشاوره و راهنمایی، ترجمه تخصصی مقاله isi مدیریت آموزشی، ترجمه تخصصی مقاله isi تاریخ، ترجمه تخصصی مقاله isi فلسفه، ترجمه تخصصی مقاله isi ادبیات فارسی، ترجمه تخصصی مقاله isi جغرافیا، ترجمه تخصصی مقاله isi حقوق، ترجمه تخصصی مقاله isi کتابداری، ترجمه تخصصی مقاله isi زیست شناسی، ترجمه تخصصی مقاله isi آمار، ترجمه تخصصی مقاله isi پزشکی، ترجمه تخصصی مقاله isi دندانپزشکی ،ترجمه تخصصی مقاله isi فیزیک، ترجمه تخصصی مقاله isi شیمی، ترجمه تخصصی مقاله isi ریاضی، ترجمه تخصصی متن، ترجمه تخصصی متن انگلیسی، ترجمه، تخصصی متن انگلیسی به فارسی، ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی برق، ترجمه متن برق، ترجمه متون برق، ترجمه متون، ترجمه متون انگلیسی، ترجمه متون انگلیسی به فارسی، ترجمه، متون فارسی به انگلیسی، دانلود رایگان مقاله ISI 2019، دانلود رایگان مقاله ISI 2018

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی