ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی


Current situation and prospect of China's geothermal resources 



برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

موقعیت محلی و چشم انداز منابع زمین گرمایی چین


چکیده

در حال حاضر کشورهای سراسر جهان شروع به بهره جویی و استفاده ی بی سابقه ای از انرزی زمین گرمایی کرده اند .به عنوان یکی از منابع تجدید پذیر، انرژی زمین گرمایی مزیت هایی را از جمله توزیع گسترده و توسعه ساده و انتشار انرزی گرمایی و دیگر استفاده ها را دارا می باشد.

منابع زمینی گرمایی چین عظیم است و پتانسیل بلقوه بالایی برای استخراج و بکارگیری دارد.اگرچه به دلیل کمبود برنامه ریزی ضروری و سیاست های حمایتی قابل قبول و نبود تکنولوژی سرعت توسعه سنتی ان هنوز خیلی عقبتر از انرژی خورشیدی بادی و زیست توده است. برنامه پنج ساله دوازدهم برای توسعه اجتماعی و اقتصادی جمهوری خلق چین صراحتا این موضوع را در نظر دارد که در اینده چین به صورت قاطعانه و قویا انرژی زمین گرمایی خود را توسعه خواهد داد و حمایت های بیشتری را برای توسعه صنعت گرمایش زمین از دوره متوسط به دوره طولانی مدت فراهم خواهد آورد. این مقاله پتانسیل ها و منابع زمین گرمایی چین را توصیف می کند و موقعیت صنعت زمین گرمایی را نشان می دهد.سپس بر اساس ان الگوی توسعه این صنعت را پیشنهاد و اتلافات متقابل مربوطه را مطرح می کند و چشم اندازه آن را بیان می کند.

مقدمه

توسعه سریع اقتصاد و احتیاج به ذخیره انرژی و کاهش سیکل دما در چین ساختار انرژی موجود و دیگر عاملان منطقی بنظر نمیرسد توسعه کابرد های انرژی تجدید پذیر به تدریج کم کم توسط کل جامعه مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان یک نمونه انرژی عاری از الودگی انرژی زمین گرمایی نقش مهمی را در کاهش فشار و ارتقای محیط بوم شناختی بازی می کند که مورد توجه دولت و شرکت هاست.

 
 

 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 21          سال: 2014         قیمت: 10000 تومان


 

 


کد مقاله: 2552

  

            


 
                               
 
 
 














ترجمه این مقالات نیز موجود است...
 
 
 
 
 






مقاله انرژی زمین گرمایی با ترجمه آماده 2015، مقاله انرژی زمین گرمایی با ترجمه 2016، انرژی زمین گرمایی، پایان نامه انرژی زمین گرمایی و کاربردهای آن، تحقیق انرژی زمین گرمایی و کاربردهای آن، انرژی زمین گرمایی، ژئوترمال، مقاله انگلیسی انرژی زمین گرمایی با ترجمه، مقاله لاتین انرژی زمین گرمایی با ترجمه، مقاله ترجمه شده انرژی زمین گرمایی، زمین گرمایی، مقاله انگلیسی ژئوترمال، مقاله لاتین ژئوترمال، پایان نامه زمین گرمایی، پایان نامه ژئوترمال، مقاله ترجمه شده انرژی زمین گرمایی و ترجمه آن، ترجمه تخصصی متون انگلیسی، ترجمه ارزان متون انگلیسی، ترجمه از فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی متون برق، ترجمه از انگلیسی به فارسی، ترجمه دانشجویی، ترجمه تخصصی ارزان، ترجمه رایگان
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی