ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 

A survey on coverage and connectivity issues in wireless sensor networks

 


 

 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

بررسی مسائل پوشش و اتصال در شبکه های حسگر بی سیم

 

چکیده 

یک شبکه حسگر بی سیم (WSN) ترکیبی از گروهی از گره های کوچک باتوان محدود است که کار آنها حس کردن و ارتباط است که می توانند باهدف تشخیص یا نظارت برخی رویدادهای خاص، در ناحیه وسیعی پراکنده شوند. اولین چالش پیش رو در WSN چگونگی پوشش دهی ناحیه تحت نظارت به شکل کامل است. پوشش و اتصال ، دو تا از عملیاتی ترین موضوعات در WSN هستند که تاثیر خیلی زیادی بر کارآیی WSN دارند.  استراتژی توسعه بهینه ، مکانیزم زمانبندی خواب، و شعاع پوشش تنها هزینه را کاهش نمی دهند بلکه طول عمر شبکه را نیز افزایش می دهند. در این مقاله ما مشکلات پوشش را دسته بندی کرده ، ارتباط میان پوشش و اتصال را بررسی کرده و ابزارهای شبیه سازی معمولی را مقایسه کرده و درمورد چالش های تحقیقات و مشکلات موجود در این زمینه صحبت میکنیم.

مقدمه

پیشرفت در توپولوژی حسگر، سیستم میکروالکترومکانیکی ، شبکه سازی مدرن و ارتباطات بی سیم تاحد زیادی ظهور و توسعه شبکه های حسگر بی سیم مدرن را بهبود بخشیده اند. شبکه های حسگر بیسیم اکنون از نگرانی های جامعه جهانی بوده و درجه بالایی از شناخت نظم چندگانه، یکپارچگی و شناخت ناحیه برش از موضوعات داغ پژوهشی است. شبکه های حسگر بی سیم ، توانایی افراد برای دسترسی به اطلاعات ، اطلاعات ارتباط فیزیکی محیط هدف را با شبکه های انتقال را توسعه داده و شبکه هایی که در آینده تولید می شوند باعث ایجاد اطلاعاتی مستقیم، موثر و معتبر می شوند. بنابراین تکنولوژی شبکه حسگر بیسیم دارای جنبه های کاربرد وسیعی است که می تواند در موارد نظامی، صنعتی و کنترل های کشاورزی ، مدیریت شهری ، تست های محیطی پزشکی ، احساس خطر و دیگر فیلدها به کار رود. مراکز آکادمیک و صنعتی بسیاری از کشورها اهمیت زیادی به تکنولوژی شبکه حسگر بی سیم می دهند که بعنوان یکی از تاثیرگذارترین تکنولوژی ها در قرن 21 می نگرند.

مشکلی که جدیدا توجه زیادی را به خود جلب کرده ، مشکل پوشش است که روی این تمرکز می کند که حسگر ها چقدر خوب ، محیط فیزیکی را مشاهده می کنند و توسعه می یابند. پوشش دهی یکی از معیارهای کیفیت سرویس شبکه های حسگر بیسیم است و ارتباط نزدیکی با مصرف انرژی دارد. در برخی موارد به دست آوردن انرژی از محیط خارجی ممکن است (مثلا با استفاده از سلولهای خورشیدی به عنوان منبع انرژی) با این حال در بسیاری از کاربردها و سناریوها، گره های شبکه حسگر بی سیم به شکل تصادفی در ناحیه پخش می شوند. ظرفیت توان خارجی گاهی رفتاری ناپیوسته را به نمایش میگذارند بنابراین یک بافر انرژی نیاز است، و هیچ ذخیره انرژی وجود ندارد. درهر مورد، انرژی یک منبع خیلی بحرانی است وباید خیلی صرفه جویانه استفاده شوود. بنابراین ذخیره انرژی موضوعی کلیدی در طراحی سیستم های مبتنی بر شبکه های حسگر بی سیم است. بدلیل منابع محدود انرژی در هر گره حسگر، ما نیاز به استفاده از حسگر ها در حالتی کارآمد و برای افزایش عمر شبکه داریم.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 35        سال: 2012       قیمت: 35000 تومان


 

 

 

 

کد مقاله: 2524

 

 

                                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مقاله لاتین پوشش در شبکه های کامپیوتری، مقاله انگلیسی پوشش در شبکه، مقاله انگلیسی اتصال در شبکه های حسگر، مقاله لاتین اتصال در شبکه، مقاله لاتین اتصال در شبکه با ترجمه، پوشش در شبکه با ترجمه، مقاله ترجمه شده اتصال در شبکه حسگر با ترجمه آماده، مقاله انگلیسی اتصال و پوشش در شبکه، مقاله لاتین اتصال و پوشش، مقاله انگلیسی اتصال و پوشش، مقاله ترجمه شده اتصال و پوشش در شبکه، مقاله ترجمه شده پوشش در شبکه، مقاله انگلیسی شبکه حسگر با ترجمه آماده، مقاله در مورد پوشش در شبکه با ترجمه آماده، مقاله درباره پوشش در شبکه با ترجمه آماده، ترجمه ارزان مقاله انگلیسی تخصصی، ترجمه تخصصی مقاله کامپیوتر، ترجمه تخصصی مقالات کامپیوتر ارزان، مقاله کامپیوتر با ترجمه آماده 2014، مقاله ترجمه شده کامپیوتر 2014، مقاله انگلیسی شبکه حسگر 2015، مقاله ترجمه شده کامپیوتر 2015، مقاله انگلیسی در مورد شبکه حسگر 2015، مقاله تخصصی با ترجمه آماده، ترجمه آماده، ترجمه ارزان، ترجمه تخصصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی