ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

Retrofitted Hybrid Power System Design With
Renewable Energy Sources for Buildings


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

طراحی سیستم برق ترکیبی بهبودیافته به همراه منابع انرژی تجدیدپذیر برای ساختمان‌

 

چکیده

بیشتر تحقیقات سیستم‌های برق ترکیبی[1] (HPS) با هدف تامین انرژی (برق) پایدار و از لحاظ اقتصادی به صرفه‌ برای برق‌رسانی مناطق روستائی صورت گرفته است.  این مقاله روی موضوع طراحی یک سیستم برق ترکیبی برای یک ساختمانی متمرکز است که این ساختمان در واقع بخشی از پروژه برق‌رسانی مناطق شهری است. در کشورهای در حال توسعه، نرخ تقاضا بیش از نرخ افزایش منابع است، که یک چالش بزرگ به شمار آمده و منجر به خاموشی‌های مکرر شبکه می‌شود. انگیزه‌های مختلفی برای ساخت HPS مبتنی بر انرژی‌های تجدیدپذیر موجود است منجمله مزایای محیطی، اقتصادی و اجتماعی. بیشتر این توپولوژی‌های HPS برای ارتباط ساختمان‌ها با منابع تجدیدپذیر، از اینورتر استفاده می‌کنند که باعث می‌شود کیفیت توان کاهش یابد. لذا، ابتکارات نوین نیازمند طراحی مناسب HPS جدید و نیز بهبود توپولوژی‌ HPS های موجود است. با در نظر گرفتن این موضوع، مقاله حاضر توپولوژی HPS بهبودیافته توسط مجموعه موتور dc- ژنراتور سنکرون را توصیف می‌کند که این مجموعه به جای اینورتر برای یک سیستم برق ساختمانی موجود به کار رفته است. این کار باعث می‌شود کیفیت توان و قابلیت اطمینان منبع بهبود یافته و عملکرد پایدار این سیستم تضمین شود. توپولوژی ارائه شده برای HPS را می‌توان در عمارات منزوی[2] اندازه کوچک تا متوسط مثل ساختمان‌های سبز، صنایع و دانشگاه‌ها به کار برد. دیگر منابع انرژی تجدیدپذیر مثل فوتوولتائیک‌ها (PV)، انرژی بادی (WP) و پیل‌های سوختی (FC) برای ساخت HPS ترکیب می‌شوند. به منظور استفاده بهینه از منابع انرژی برای ترفیع این ساختمان‌ها بصورت قابل اطمینان و پیشرفته، یک الگوریتم مدیریت و کنترل انرژی ارائه می‌شود. مدلسازی و شبیه‌سازی در محیط نرم‌افزاری سیمولینک/MATLAB انجام می‌شود.

عبارات کلیدی:  مجموعه موتور dcژنراتور سنکرون، واحد مدیریت و کنترل انرژی[3] (EMCU)، سیستم برق ترکیبی (HPS)، اینورتر، عملکرد جزیره‌ای و متصل به شبکه، کیفیت توان.

 مقدمه

انرژی الکتریکی برای زندگی هر فردی بدون توجه به اینکه چه کسی و یا کجا هستند، ضروری است. این موضوع به خصوص برای قرن جدید صحیح است، چرا که مردم علاقمند به یک زندگی با کیفیت بالا هستند. اکنون این یک واقعیت پذیرفته شده جهانی است که انرژی الکتریکی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی بسیار اساسی است. متاسفانه، هنوز یک سوم جمعیت جهان در کشورهای در حال توسعه و یا اندکی توسعه یافته زندگی می‌کنند که هیچ دسترسی به برق ندارند [24]. تخمین زده شده است که جمعیت جهان تا سال 2020 به هشت میلیارد نفر برسد. این رشد جمعیت اغلب در کشورهای در حال توسعه صورت می‌گیرد [25]. بنابراین، برای تامین برق آنها، توسعه شبکه بهره‌برداری پیچیده و گرانقیمت است چون برخی محدودیت‌های جغرافیایی و اقتصادی موجود است. در کنار این، نیاز به رشد بی‌امان تولید انرژی، کاهش منابع سوهت فسیلی، و مقررات کاهش انتشارات دی‌اکسید‌کرین عامل اساسی برای رشد سیستم‌های تولید "انرژی سبز" است.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 24        سال: 2012       قیمت: 12000 تومان


 

 

 

کد مقاله: 2521

 

 


  
                                 











نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی