ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

Planning and the educational administrator


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید



 برنامه ریزی و مدیریت آموزشی


چکیــده

این کتاب برای دو گروه نوشته شده است : آنهایی که درگیر و یا درحال آماده شدن برای برنامه ریزی و مدیریت آموزشی هستند بویژه در کشور های در حال توسعه و دسته دیگر شغل هایی مانند مقامات ارشد دولتی و مدیران مدنی می باشند که به دنبال درک کلی تری از برنامه ریزی آموزشی بوده و اینکه چگونه از آن می توانند بیش از همه برای  توسعه ملی کمک بگیرند. آن به گونه ای طراحی شده که هم برای مطالعه شخصی و هم برنامه های آموزشی رسمی قابل استفاده باشد.

مفهوم مدرن برنامه ریزی آموزشی متخصصان بسیاری از رشته ها را به خود جلب کرده است. هر کدام از آن­ها تمایل دارند برنامه های نسبتا متفاوت را ببینند. برخی از اهداف این کتاب کمک کردن به این افراد است که نقطه نظرات خاص خود را به یکدیگر و زنان و مردان جوانی که روزی می خواهند جایگزین آن­ها شوند توضیح دهند. اما در پشت این تنوع یک پیوستگی و اتحاد جدید و در حال رشد وجود دارد. متخصصان و مدیران در کشورهای در حال توسعه یک قاعده و روش اصلی و اساسی را پذیرفتند که مدیون رشته های جداگانه ای است که هنوز همکاری منحصر به فرد با دانش افراد پیشگام دارد که باید باهم به حل مسائل مبرم تر و مشکل تر آموزشی که در دنیا شناخته شده است بپردازند.

بنابراین کتاب هایی از این سری نشان­دهنده تجربه مشترک و درک کوتاه از بهترین ایده ها و تجربه های مربوط به جنبه های انتخاب شده از برنامه ریزی آموزشی در دسترس است.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 36        سال: 2010       قیمت: 29000 تومان


 


کد مقاله: 2507

 



                               














نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی