ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

 The IASB and FASB convergence process and the need

 for ‘concept-based’ accounting teaching


 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

روند همگرایی IASB و FASB و نیاز به آموزش حسابداری "مبتنی بر مفهوم " 

 

چکیده


ارتقا و افزایش جهانی شدن اقتصاد ایالات متحده علاقه به استانداردهای بین المللی حسابداری را تحریک میکند. در این راستا، روند همگرایی بین اعضای هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) و هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) تکمیل چندین پروژه بزرگ در سال 2011 را هدف قرار میدهد. اهمیت پروژه های تحت بررسی و همچنین فقدان راه حل های نظری قطعی در اطراف آنها نشان می دهد که هدف از یک "مجموعه مشترک" از استانداردهای حسابداری درمدت متوسط کوتاه با یک وضعیت بالفعل" مجموعه ی کمی متفاوت" از استانداردهای حسابداری جایگزین خواهدشد. در این مقاله، ما از بهترین شیوه های موجود درجهت پیشنهادسازی (پروپوزال نویسی) برای معرفی IFRS به برنامه درسی موسسات آموزش عالی در ایالات متحده کمک میگیریم. پروپوزال ما توسط این ایده که آموزش حسابداری باید از آموزش همیشگی قواعد موقت به تاکید شالوده های اقتصاد ی و استراتژیکی معاملات حسابداری منتقل شود، تحریک و هدایت میشود.
1. مقدمه
روند همگرایی بین اعضای هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) و هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) تکمیل چندین پروژه بزرگ در سال 2011 را هدف قرار میدهد، و به منزله یکی از بلند پروازانه ترین و گسترده ترین تلاشها درطول تاریخ است. نتایج آن به سختی می تواند غلو شود. به این ترتیب، طرح همگرایی بسیار بحث انگیز است. با این حال، برنامه های تنظیم کننده، شرکت های حسابداری، پزشکان فردی و دانشگاهیان، که در بحث های جاری در مورد طبیعت بهینه استاندارد (قوانین در مقابل اصول) شرکت می کنند، استانداردهای مناسب تنظیم فرآیندها و تغییرات لازم برای دانشجویان برنامه های درسی حسابداری را هم تراز کرده است.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 26        سال: 2010       قیمت: 15000 تومان


 


کد مقاله: 2505

 



                                 



















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی