ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

A Joint Design for Topology and Security in MANETs 

with Cooperative Communications


برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی  اینجا  کلیک کنید



طراحی مشترک برای توپولوژی و امنیت در شبکه های ادهاک سیار با ارتباطات تعاملی


چکیده

امنیت یک مسئله مهم در شبکه های ادهاک سیار (MANET) است. به هر حال، طرحهای امنیتی تاثیر عمده ای روی توان عملیاتی دارد. این بدین دلیل است که 1) آنها به سربار و استفاده اندکی از منابع شبکه نیاز دارند بنابراین در نتیجه توان عملیاتی کاهش می یابد. 2) اکثر کارهای قبلی در طراحی شبکه های ادهاک سیار،امنیت و توان عملیاتی را به شکل جداگانه در نظر میگیرد، که به بهبود سراسری کارآیی شبکه دست پیدا نخواهد کرد. در این مقاله ما یک روش کنترل توپولوژی را برای بهبود توان عملیاتی به وسیله طراحی تعاملی تحت طرح های لایه امنیت و طرح های لایه فیزیکی که مربوط به شرایط کانال و انتخاب را برای ارتباطات همکارانه پیشنهاد می دهیم. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که طرح ما می تواند به شکل قابل ملاحظه ای توان عملیاتی را در شبکه های ادهاک سیار افزایش دهد.

مقدمه

امنیت، به دلیل متوسط دستیابی آسیب پذیرو باز به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده و محدودیت منابع دقیق، نگرانی و تنگنای اصلی کاربردهای وسیع بی سیم است. به خصوص، شبکه های سیار ادهاک (MANET) چالش های بیشتری در مسیریابی امن، تعویض کلید، انتشار و مدیریت کلید دارند مانند تشخیص نفوذ و حفاظت که در [2][3] آمده است. این چالشها از ویژگی های شبکه های ادهاک سیار هستند، مثلا، مسیریابی چند مرحله ای و ارسال بسته، فقدان زیربنا، توپولوژی پویا، تعامل گره ها و غیره.. جدیدا ارتباط تعاملی به عنوان یک تکنیک نوید دهنده برای بهبود قابلیت اعتماد انتقال مدنظر قرار گرفته است. هر چند این موضوع چالش های امنیتی بیشتری را در شبکه های ادهاک سیار بوجود می آورد. ارتباطات تعاملی با استفاده از طبیعت پخشی دسترسی بی سیم به کمک گره های انتقال دهنده ایجاد می شود. هرچند ارتباط بی سیم مزایای کافی به همراه دارد اما مشکلات امنیتی جدی پدید می آورد مثلا ممکن است گره های مخرب به شبکه بپیوندند و اطلاعات ناخواسته ای را به مقصد ارسال کنند و از این طریق در شبکه سازش پیدا کنند. 

 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 19        سال: 2012       قیمت: 24000 تومان


 



کد مقاله: 1265




                                 














نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی