ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

Entrepreneurial risk, investment, and innovation


برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی  اینجا  کلیک کنید



ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری


چکیده

من تاثیر عدم اطمینان در نوآوری پرخطر را با استفاده از پانل 11،417 شرکت های تولیدی تخمین می زنم. من دریافتم که افزایش در عدم اطمینان تاثیر منفی بسیاری بر نوآوری ریسکی شرکت های کارآفرین دارد درحالیکه هیچ تاثیر مهمی بر شرکت های دیگر ندارد. این تاثیر منفی برای شرکت های کارآفرین کمتر متنوع در نمونه قویتر است. نتایج تخمینی با دینامیک های نوآوری تولید شده در مدلی که در آن کارآفرین ها کمتر تمایل به ریسک دارند و نمی توانند ریسک شرکت خود را گوناگون سازند همسو می باشد.

 مقدمه

این مقاله مدارک جدید تجربی در باره تاثیر عدم اطمینان در نوآوری را فراهم می کند. این مقاله مدل یک شرکت کارآفرین را شبیه سازی می کند و پیش بینی های قابل آزمایشی را در مورد ارتباط بین موانع مالی بازار، عدم اطمینان، و تصمیم هایی برای متحمل شدن پروژه های ریسکی بهره ورانه و افزایش دهنده استخراج می کند. این مقاله سپس این پیش بینی ها را در مجموعه داده 11،417 شرکت های تولیدی تست می کند.ویژگی منحصر به فرد این داده این است که پانل عظیمی از داده سالانه ترازنامه را برای دوره ی 1992 تا 2001، با سه پژوهش کیفی که در 1995، 1998 و 2001 انجام شدند ترکیب می کند. این پژوهش شامل اطلاعات جزئی در مورد ساختار دارایی شرکت، سرمایه گذاریشان در انواع مختلف نوآوری، محدودیت های مالی و اطلاعات مرتبط دیگر که می تواند برای کنترل تقویت نتایج مانند میزان داخلی سازی و ساختار بازارشان استفاده شود می باشد.


 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 51        سال: 2012       قیمت: 17000 تومان


 



کد مقاله: 1248




                                 








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی