ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

Managerial decision-making and financial accounting information


برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی  اینجا  کلیک کنید



تصمیم گیری مدیریتی و اطلاعات  حسابداری مالی


 چکیده

موضوع این مقاله در مورد مباحث مربوط به تصمیم گیری می باشد و باید گفت که دانشهای فراوانی در این زمینه دخیل هستند و این علم یک دانش میان رشته ای است. بنابراین، نباید تعجب کرد که نتوان در این زمینه به یک توافق کلی دست یافت. مقاله ما بر نقش اطللاعات حسابداری مالی در تصمیمات مدیران متمرکز است. یافته های مقاله ما نشان میدهد که اطللاعات حسابداری مالی به مدیران نشان میدهد که در گذشته چه اتفاقی افتاده است و همچنین وضع سازمان درزمان حال را نیز نشان میدهد، اتفاقاتی را که بوسیله فعالیتهای روزانه قابل درک نبودند را آشکار میکند، یک دید کمی از سازمان میدهد و مدیران برای تصمیم گیری در آینده آماده می کند. برای اینکه اطللاعات حسابداری مالی در هنگام تصمیم گیری مفید باشد، این اطلاعات باید ناملموس، مناسب، قابل اطمینان و قابل مقایسه باشند. واقعیت تصمیم گیری آشکار می کند که تصمیمات نه تنها برحسب اطلاعات و وضع موجود گرفته میشوند بلکه عقاید شخصی نیز در تصمیمات نقشی مهم ایفا می کنند.

مقدمه

موضوع این مقاله در مورد مباحث تصمیم گیری است و این مباحث یک دانش میان رشته ای به حساب می آیند و رشته هایی مثل مدیریت، علوم اجتماعی، تکنولوژی اطلاعات، عصب شناسی انسان و روانشناسی را دربرمیگیرد. در نتیجه، هرکدام از این مباحث چشم انداز منحصربفردی دارد. با وجود این و با توجه به گستردگی مباحث تحقیقاتی در مورد تصمیم گیری و ابزارهای تصمیم سازی، تعجبی ندارد اگر محققان در این زمینه نتوانند به توافق برسند.

 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 18        سال: 2012       قیمت: 16000 تومان


 


کد مقاله: 1247




                                 

















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی