ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی

A Look Back at “Security Problems in the TCP/IP Protocol Suite”



برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی  اینجا  کلیک کنید



نگاهیبه مسائل امنیتی در سوئیت پروتکل IP/TCP

  

چکیده

حدود پانزده سال پیش، مقاله ای در مورد مسئله امنیتی در سوئیت پروتکل IP/TCP نوشتم. به طور خاص، من روی موضوعات سطوح پروتکل، بیشتر از جریانات توسعه ای تمرکز کردم . جا دارد تا در اینجا نگاهی به آن مقاله بیندازیم تا تمرکز و پیش بینی های دقیق من را درحالی که اشتباه می کرده ام ببینید، و با این حال بازهم اشتباهاتی رخ می دهند. این چاپ مجددی از آن مقاله اصلی  با کمی تفسیرات اضافه شده است.

1. مقدمه

 مقاله مسائل امنیتی در سوییت پروتکل IP/TCP در اصل در مجله ارتباطات کامپیوتری شماره 19در آپریل 1989 منتشر شد. یک تحلیل لایه این پروتکل بود. من عمدا مسائل امنیتی و عملیاتی را نادیده گرفتم. من احساس میکردم و هنوز هم احساس میکنم که آن یک روش صحیح بود. اشکالات می آیند و می روند و محیط عملیاتی هرکسی متفاوت است .اما رفع  مشکلات سطوح پروتکل خیلی سخت است به خصوص اگر بخواهید سازگاری را بر پایه ی آنچه نصب شده حفظ کنید. این مقاله نقطه ی عطف تحقیقات اصلی من است.

  


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه: 36        سال: 2010       قیمت: 28000 تومان


 


کد مقاله: 1239




                                 

















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی