ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر :: پاسخگویی 24 ساعته

مرجع مقالات و پروژه های معتبر انگلیسی و فارسی

ایران پیپر ::   پاسخگویی 24 ساعته
طبقه بندی موضوعی
 

More than words: Social networks’ text mining for consumer brand sentiments

 


برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید


 

 

بیشتر از کلمات: متن کاوی شبکه های اجتماعی برای احساسات و تمایلات مصرف کننده برند

 

چکیده 

وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به تازگی به منبع ارزشمندی برای کاوش احساسات در زمینه هایی گوناگونی نظیر مدیریت ارتباط با مشتری،  پیگیری افکار عمومی و فیلترینگ متن تبدیل شده اند. در حقیقت، معلوم شده است که دانش بدست امده از شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک برای شرکت های تحقیقاتی بازاریابی، سازمان های افکار عمومی و دیگر  واحدهای متن کاوی بسیار ارزشمند است. با وجود این، متن های وب بر اساس میزان نویز و اختلالی که ایجاد می کنند مشکلات قابل توجهی هم در سطوح لغوی و هم در سطوح نحوی را به نمایش می گذارند. در این تحقیق ، ما از یک نمونه تصادفی متشکل از 3516 توئیت برای ارزیابی احساس مشتریان نسبت به برندهای شناخته شدده ای چون Nokia، T-Mobile، IBM، KLM و DHL استفاده کردیم. ما از یک واژه نامه ی تخصصی از پیش تعریف شده ای شامل 6800 صفت با جهت گیری شناخته شده به سمت پیشبرد تجزیه و تحلیل استفاده کردیم. نتایجمان نشان دهنده ی احساس مثبت مشتری نسبت به چندین برند معروف بود. با استفاده از روش شناسی کیفی و کمی برای تجزیه و تحلیل توئیت های برندها، این بررسی بر وسعت و عمق بحث بر سر نگرش ها نسبت به برندهای بین المللی می افزاید.

 


 نوع فایل: word       صفحات ترجمه:20        سال: 2013       قیمت: 40000 تومان


 


 

کد مقاله: 5008

 




                                 













 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی